STOP Fleksjobreformen

Quoted post


Gæst

#30

2012-03-04 00:42

Den er jo helt hen i vejret, især ledighedsydelsen som nu sættes yderligere ned. Den var i forvejden nedsat til 91% at dagpemgesatsen fordi man ikke skulle betale til A-kassen, nu sættes den yderligere 2% ned og så skal der alligevel betales til A-kassen.
Det er jo lige før kontanthjælpen er højere, især for os med børn, men så må man intet eje, det er jo for latterligt.
Hvilken fremtids udsigter giver det os syge mennesker, og førtidspension er heller ikke mulig når man er under 40, de gør da folk endnu mere syge på denne måde. Mange synes den sidste reform var streng, men denne her reform er da kun til, for at slå syge mennesker ihjæl og slippe for udgiften.

Svar


Gæst

#133 Re:

2012-03-07 21:58:59

#30: -

Har en sagsbehamdler der siger at hun ikke fatter at jeg gider at blive ved med at kæmpe for at beholde mig fleksjob, når jeg skal igennem den ene store operation efter den anden.

Jeg ved da godt selv at jeg har smerter konstant..

Jeg ønsker bare IKKE at komme på førtidspension - men hun forstår det ikke.

Ingen opmuntring fra hendes side.. Kun få af vide at så kan hun ikke hjælpe mig - jeg har ikke bedt om hjælp fra hende, kun at mit arbejde får refusion for mine sygedagpenge...