Folket kræver omvalg.

Quoted post


Gæst

#14 Re: Re: Re: Re: Det kan du såmænd have ret i. Men hvad skal vi ellers gøre?

2016-01-30 20:59

#12: - Re: Re: Re: Det kan du såmænd have ret i. Men hvad skal vi ellers gøre?  

Jeg må desværer sige hus forbi

Og grunden er at jeg se der ikke er nogen flygtninge politik i det her det går igen igen kun ud på at beskytte dem der kommer her for at stjæle vores velfærd. Hvad nok nærmest de 90 % af flygtningene/ migranter kun er ude på. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det ser ud i Danmark bare år 2025. Det her er og bliver Danmarks største krise. Der påstås at Dansk lov ikke kan gøre noget ved feks. barnebrude der kommer her fra 3 lande som er gifte helt ned til 12-13 år alder Dansk lov siger ellers at

citat fra straffeloven;        

§ 222, stk. 1, affattes således:
»Den, som har samleje med et barn under 15 år, straffes med fængsel indtil 8 år.

Og de fleste af mine venner synes ikke at det er nogen god ide.

Det havde battet noget hvis vi feks samtidig skulle tage stilling til om vi skal værer med i EU - FN og mange flere kommisioner som kun tækkes deres egne penge pung. Hvor er FN konvensionen i dette.

Så længe vi har alle dørene stående på vid gab får vi aldrig styr på vor land. 

Svar

Alle skal følge dansk lov. De ægteskaber, der er talt om, har været med 15-17 årige.

#15 Re: Re: Re: Re: Re: Det kan du såmænd have ret i. Men hvad skal vi ellers gøre?

2016-01-30 21:18:18