Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Quoted post


Gæst

#1452

2014-12-19 11:57

det er med stor besværlighed ,jeg undlader helt at uddybe hvad man burde gøre med mennesker der har sex med dyr ,og de politikere der ik er imod denne odiøse
handling ,burde sammen med de der dyrker sex med dyr ,sættes i gabestok og ha en ordenligt omgang gruppe voldtægt,en tur sammen med de værste pædofile og andre misfostre i en celle i et lukket fængsel,ville være velfortjent ,lige som inseminering også er overgreb på dyr og insemination er jo bare med til at overbelaste bl.a sygehus væsenet pga overforbrug af kød spisning, men hellere tænke i penge og helt lovligt udføre ting på uskyldige væsener ,tjene penge på det og samtidig få udlevet egne perversioner,måske de politikere der er imod forbud selv dyrker sodomi ?

Svar


Gæst

#1455 Re:

2015-01-02 22:27:55

#1452: -  

jeg synes , du her her rører ved noget meget dybt i os mennesker . jeg har også lige som dig haft fat i noget stort noget , som jeg også med stor besværlighed forsøger at uddybe .men gud har ikke skabt små søde hunkatte til at være vidne til at se to mænd sammen. men to liderlige fruentimmere sammen med en stor hanhund, kunne måske være en god ide.