Udskriv valg NU!!!

Quoted post


Gæst

#5

2014-02-01 10:34

Hold nu kæft børn, og fat demokratiet. I brokker jer over at der føre borgerlig politik - hvilken politik tror i de borgerlige vil føre? Tror i seriøst at i vil få forhøjet jeres overførselsindkomster? Hvis vi nu smider muhamedanere ud?

Svar

kate

#25 Re:

2014-02-02 15:55:33

#5: -

vi vil få det bedre i VORES land

Cara

#27 Re:

2014-02-02 19:32:38

#5: -

Ja det da helt bestemt vi vil ligesom hele folketinget burde vige deres pladser for nye kræfter som vil gøre noget for Danmarks befolkning ikke bare skovle ind til dem selv og forære vores land væk til andre


Gæst

#53 Re:

2014-02-23 10:48:23

#5: - Nu kan det jo være der nogen der synes at de borgerlige var bedre til at føre borgerlige politik... desuden er der jo nogen der forbyder danmark at give over 90 madater til liste Ø hvis man vil have rød politik... regeringen i dag har ikke fleretid ... det eneste der skal til for at få valg er at 90 folketingspolitiker beslutter at de ikke vil stemme for noget af det SR regeringen lægge frem... jeg ønsker valg lige nu for de ting de lige har lavet med Dong.. og for hvad de planlægger at  gøre med Net(nemID) .... især fordi det lyder til de har tralvel med at ¨få det overstået ...hvis jeg ikke viste bedre ville jeg sku tror de selv fik penge for det ... for når de ved at rekort mange dansker var  så meget i mod et salg af dong  og haster vidre med planer om salg af vores ... I brug og grund CPR nummer eller noget som måske er mere vigtig da man bruge det til alt i dag .. og seriøs med alle de afsløringer med USA. lige nu .. har vi så virkelig brug for at et firm fra USA kommer til at styre ... alt vores penge  ? vores ID på nettet ?... vi bør tænke os om ...lave de nødvendige undersøgelser ... og ikke haste det igennem så hurtig som muligt