Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post


Gæst

#9895

2014-01-28 16:09

Efter at have overværet det fuldkommen absurde samråd uden nogen som helst klare svar, ja, så begynder jeg at tro, at der må være noget om de mistanker der florerer om returkommissioner osv. Det blev klart fremlagt at den førte politik strider imod alle tanker og værdier som S og SF er gået til valg på - og hvad er grunden hertil? Der må vel være en grund? Corydon blev kørt ned under gulvbrædderne og kunne eller ville ikke svare på noget som helst

Svar


Gæst

#9922 Re: S+SF+R - nødvendighedens lov

2014-01-28 16:23:16

#9895: -

Det blev klart fremlagt at den førte politik strider imod alle tanker og værdier som S og SF er gået til valg på - og hvad er grunden hertil?

---

Det må også være "godt" for de radikales cafe-latte profil rundt omkring på lærerværelser at vi nu ved at det eneste der i virkeligheden betyder noget er profit. Alt andet er ligegyldigt.

Ihvertfald ting som andelstanke, nærdemokrati, nærmiljø, social balance osv.

Det er "nødvendighedens lov"

- hvis nogle af de gode ting kan passes ind er det godt, hvis ikke er det ærgerligt,

Ikke noget man skal bruge tid på at kæmpe for ...... "sådan er det jo", som Margrethe Vestager siger...

Jeg har ikke kunnet se det i de tre partiers partiprogrammer, og mindes ikke at have hørt om det i valgkampen i 2011.

Og jeg synes at vi idag har noget nye højder af kynisme i dansk politik.

Alt kan lade sig gøre hvis profitten er høj nok.

Sælg Amalienborg hvis det giver penge. Sælg Lolland hvis det giver penge. Outsource det kongelige teater til Indien hvis det er billigere ... det er "nødvendighedens lov" ... Man behøver ikke engang at argumentere ... det er selvklart ...

 

Nedlæg de 3 partier ... de har spillet fallit.