Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post


Gæst

#5

2014-01-28 08:18

du har gjort en hel masse, og det skal du have stor tak for! men som du kan se ligner det at indsamlingen af underskrifter er ved at stagnere stille og roligt.. DET ER FOR TIDLIGT! selvom 170.000 er et imponerende højt tal + de andre lignende underskrift indsamlinger herinde (ved ikke om der nogensinde har været et højere tal for en underskrift indsamling før) så ville jeg ønske at du stadig havde mod på at fortsætte med interviews og oplæg, bare indtil på torsdag. Da netop en person som dig i denne sag er blevet en nøgleperson, hvis handlinger betyder meget for sagens drejning. håber du vil genoverveje dit engagement her de sidste dage.
mvh

Svar

Jeanette Dünweber

#8 du har ret : momentum skal helst udnyttes yderligere

2014-01-28 08:48:11

#5: -

Niels Christian: Ja du har gjort et fantastisk arbejde ,men jeg håber også, at du fortsætter i det mindste til torsdag, hvor finansudvalget skal stemme om forslaget. For at gribe/udnytte momentum, håber jeg du kan holde ud nogle dage. Og ja tilslutningen herinde er ved at stagnere.

Jeg vil gerne bistå dig på en eller anden måde, hvis det kan lette dit arbejde.  Jeg mener det virkelig.