Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post


Gæst

#8881

2014-01-27 20:45

Efter min mening, vil det være en god ide hvis DONG blev splittet op i aktier. Igennem mange år har vi jo kun oplevet stigninger, ikke i forbrug men i afgifter, de har på grund af manglende konkurrenter haft for meget magt. At det så er til et skuffefirma i den karat er jo noget af det mest syge vi har hørt. DONG`S aktier skal beholdes på danske hænder, det kan der ikke herskes tvivl om, og kan det ikke lade sig gøre nu på grund af manglende købere i Danmark, må staten gå ind og hjælpe til. Den rejsning af protester der kommer lige nu er jo egentlig også et billede af den danske befolknings mistillid til vores regering, der sejler rundt i skandaler der afløser hinanden.Gamle sager fra Venstres tid og nye fra Helle-teamet, det er en stor gang roderi med alt for mange hurtige snapløsninger der ikke er gennemtænkt på længere sigt. Vi hører ikke meget fra Lars Løkke ang. det forestående salg, han sidder nok og gnider sig i hænderne over at alt det beskidte arbejde bliver gjort for dem, så kan de jo bagefter hvis det hele går galt sige, at det nu heller ikke var den løsning de ville have valgt, men vi kunne jo kun stole på osv....osv..... Jeg er som dansker usikker på om de danske værdier smuldrer, og det har ikke noget med indvandrerne at gøre dem har jeg overhovedet ikke noget imod.Jeg mener lige p.t. at det er et problem at hvis vi slipper af med Helle så får vi sikkert Lars Løkke tilbage, SKULLE DET VÆRE BEDRE?? Lars og de konservative støtter jo f.eks salget af DONG til Goldman Sachs og det viser jo i mine øjne nogle dårlige fremtidsudsigter. Hvor er idealisterne i de politiske partier blevet af, jeg mener som Huxin i 24-7 foreslår RYST POSEN og lad os komme af med det skrald der bare fylder for egen vindings skyld.

Svar


Gæst

#8884 Re:

2014-01-27 20:49:18

#8881: -  

 Hørt, skrald er et passende ord, det smider man ud