Stop fåreavleren og mishandleren Brian Taarup Larsen!!

Quoted post

christian holte

#17 Re: Re: Re: bRIAN STEEN TAARUP LARSEN

2014-01-04 13:27

#12: - Re: Re: jeg tror bestemt ikke at han blev frikendt i 2012. og er  igen i 2013 blevet dømt for mishandling vanrøgt,

påkørsel af hest og rytter. frakendelse af retten til at holde dyr i 5 år og betale sagens omk.

men sagen er anket.. manden skylder penge alle steder og snyder alt hvad han kan. har siddet i fængsel og stjæler

atl fra benzin til minigravere. han har det hele i munden men er faktisk et pjok!!! ja.. han bor i hundested hvor alle

lokale ved hvem han er og omgås ham ikke. jeg kan på min app som hedder nr-plade tjek se at der er gjort mange

udlæg i hans gamle bil bla. skat.  han befinder sig i en gråzone hvor skat åbentbart har opgivet og politiet ikke gider mere.

jeg kender flere som han skylder penge.men han møder i retten og har ingen penge og ejer intet!!  gør dog udlæg i fårene!!!  jeg tar altid billeder af ham når jeg ser ham på adresser hvor ham arbejder. kan sgu ikke passe at man bare kan snyde og lyve uden at det koster. jeg vil da opfordre andre til det samme.

Svar

Præsten.:

#18 Re: Re: Re: Re: bRIAN STEEN TAARUP LARSEN

2014-02-01 16:15:57


Gæst

#20 Re: Re: Re: Re: bRIAN STEEN TAARUP LARSEN

2014-06-04 14:50:04

#17: christian holte - Re: Re: Re: bRIAN STEEN TAARUP LARSEN

brian steen taarup larsen skal i landsretten d.24 og 26 juni 2014 i kbh. kl.9.30 begge dage. åben retsag hvis tid og lyst!!!