Ja-tak til svin

Quoted post

Mogens Glistrup

#953

2013-08-14 19:17

#1: -

Skammer mig over jer, snæversynede danske racister. Jeg vil ikke være dansker, hvis det betyder at man skal være så forstokket og intolerant. Og det kun fordi man er bange - JA, BANGE. Er det ikke derfor I hader så meget? Fordi I inderst inde er bange? Hvad er I bange for?

Svar


Gæst

#958 Re: bange?

2013-08-18 09:05:14

#953: Mogens Glistrup -

nej vi er ikke bange, vi er stolte, og det kan en taber som dig ALDRIG lave om på.

muslim

#963 Re:

2013-09-08 12:04:55

#953: Mogens Glistrup -  

Halalslagtning er dyremishandling, hvor dum er du eller er du muslim? Vi er bange for at personer som dig, gør at vi danskere er i mindretal, fordi personer som dig inviterer alle fremmede indenfor i Danmark. Danmark er for danskere og de flygtninge der reelt er flygtninge og ikke kun kommer for at nasse.

karina Povlsen

#973 Re:

2013-11-22 08:51:17

#953: Mogens Glistrup -

Vi er bange for at vi giver mere og mere efter, de får moskeer til deres tro og får lov at holde ramadan, eid og så videre for at holde deres traditioner, men vi glemmer at de fjerner flere og flere af vores, MIN søn FÅR og SKAL ha lov at få en frikadelle med med remolade og ristede løg med i madpakken hvis det er det han vil, frikadeller er en god gammel dansk ret, næsten en tradition i nogle hjem. Julesalmer i skolen har ALTID været der, det skal de blive ved med, DK er et frit land og der er plads til alle, OGSÅ ALLE traditioner og troer, vi SKAL have lov til at holde vores egne i live SELVOM muslimerne er her og selvfølgelig skal de også være her, det er slet ikke det at det handler om, men i f.eks. vuggestuer og børnehaver med madordning så er det bare at lave en gang lasagne eller andet den dag der f.eks. er frikadeller, de danske børn skal ikke snydes for noget, og det bliver de når vi ændre så meget for andre.


Gæst

#977 Re:

2014-01-23 23:37:29

#953: Mogens Glistrup -  

 Og du er bare naiv og dum