NEJ til GMO-afgrøder i DK, JA til mærkning af GMO-fødevarer

Quoted post


Gæst

#14

2013-07-19 12:49

Skriv en kommentar...så vidt jeg ved er der ikke gmo forsøg i danmark pt,og hvis der er gmo ingredienser i fødevarer skal det være mærket, ret mig hvis jeg tar fejl.burde emnet ikke lyde:mærkning af alle animalske fødevarer hvor gmo har indgået i foderet.æg mælk og kød,og det skal være ved lov.gift er giftigt og meget gift er MEGET GIFTIGT!

Svar

FCK 72

#315 Re: GMO

2016-01-03 17:08:36

#14: -  

 Der er meget  skjult  gmo i næsten alt færdige lavet ting vi spiser.(slik, snark, supper, toastbrød,  vitaminer  drinks, sodavand , i form af  tilsætningsstoffer,  modificeret maize stivelse, aroma, farve stoffer. ) ud over det  de kommer i dyr foder ,  som vi spiser  kød og æg mælk , ost, så  sprøjter de også jorden, som grøntsager og frugt  grover i og  der efter skal de kræve  at frugterne igen skal  sprøjtes med  roundop  (insekterside) dræbende middel .  Tænk på alle  de mennesker  med sundhedsproblemer, dårlig syn , svigtende hukommelse, diabetes, sclerose, alzeimer, muskel svind, stofskifte problemer, som gøre det svært ved at indtage vitaminer. Vi indtager giftstoffer hver gang . Det er i tandpaster, tøj , sko , medicin. Og nu er det meget i luften. Hvis i har lagt mærke til  hvor meget streger, der er på himmelen, de starter kl.4:00 om morgen, når kl.er6:00 0m morgen, er de færdige. Det er hjerne og lunge skadende middel. Motivet er depopulation.