Ja-tak til svin

Quoted post


Gæst

#618

2013-07-18 05:56

Jeg syntes at der er fedt at der bliver handlet på dette. Nu syntes jeg efterhånden at alt det her med hensyn til anden religioner er ved være gået for langt, det er fint de har deres egne værdier men det skal ikke betyde at vi i vores eget land skal ændre på vores, nu holder det!! Jeg syntes simpelhen at det er frustrerende at danske børn ikke må få noget så normalt som svinekød i Estland hvor det altid far været ok, og ikke i strid med vores religion.
Udlændinge er da velkomme i vores land, det skal ikke komme an på det, men vores værdier skal ikke ændres på grund af det. De skoler og sådan jeg har gået på har der været "special" tilberedt mad til indvandre og det har fungeret fint, men vi andre kunne stadig få eks. Svinekød og det fungerede fint.
Jeg syntes allerede vi har gjort nok for nye i landet, de er kommet til vires land og må derfor integrere sig og ikke omvendt.
Der ville have været samme krav til os hvis vi var flyttet til deres land. De har allerede fået moskeer i Danmark, vi havde aldrig fået lov til st få en kirke i deres land. Nu holder det!

Svar


Gæst

#619 Re:

2013-07-18 05:58:35

#618: -  

 

"I vores eget land"