Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn


Gæst

/ #1137

2016-10-14 07:46

Jeg har altid ment, at det danske retfærdigheds- og straffesystem har været alt for svagt. Du kan nærmest gøre alting, og hvis man bliver taget, så sker der stort set INGEN ting.
Vi har haft flere tilfælde i de sidste par år, hvor folk burde havde fået livslang fængsel, blive kastareret, mistet deres ret til et statsborgerskab, og blive smidt hvem til deres eget land med en vished om at de IKKE kan komme tilbage uden stor besvær. Vi har selv haft tilfælde, hvor jeg personligt mener, at vi burde have dødsstraf! Hvorfor forsvarer og beskytter vi forbryderne? Hvorfor forsvarer vi ikke ofrende, og den befolkning som det danske system burde beskytte fra angreb mod forbrydere og voldtægtsmænd, for det er hvad der sker når denne mand får 4 år og intet andet, han kan bare gå videre til den næste person når han er fri, for det var jo bare 4 år, så slemt var det jo heller ikke.

Så please ændre vores system, så når jeg bliver ældre og begynder at tænke på børn, så vil sikkerheden ikke skræmme mig for deres fremtidige liv, for jeg ved at systemet vil beskytte dem.

Hilsen den 19 årige fra 3.g