Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn


Gæst

/ #281

2016-06-19 19:53

Fordi straffen burde være lige så hård som en mord dom.. MIN. 16 år.... Hun får aldrig et normalt liv og hun skal leve i frygt resten af sine dage og bruge flere tusinde af kroner på hjælp til at få det bearbejdet, sådanne ting burde også være gratis for ofre af alle grader inden for ssex misbrug og vold.... Der må kunne laves en form for et snit i mandens penis, som gør at uanset hvor mange piller han tager for at få den op og stå så vil det aldrig lykkedes ham, og bagefter ind bag tremmer , til dem der ser kraftigt ned på disse monstre... for først der kommer den sande og rigtige straf til dem, ikke bare ved at komme på ferie i hotel gitterly, for vi betaler for at sådanne mennesker har det godt i fængslet, hvad er så formålet med at sidder der..... Egentlig findes der ikke nogen straf der kan udmåle det de har gjort, andet end døden, for de har et eller andet sted taget livet af den stakkels pige, hun gennemlever det mareridt hver eneste dag og nat, og det vil hun gøre til den dag hun dør..... Jeg ønsker hende og alle de andre ofre det absolut bedste og jeg håber hun kan få et dejligt liv trods alt.... Alt held og lykke til disse ofre fremover.