Send Frigg og Marley hjem NU!


Gæst

/ #210

2016-02-26 04:45

Jeg mener ikk at vi som mennesker bør være så snæversynede overfor dyr der "måske" kan være farlige. Faktum er at uanset race er en hver hund eller kat for den sags skykd "farlig" hvis det omkring liggende miljø er med til at skabe den farlige situation. Gang på gang bliver vi som tænkende indvder tæppebombet med fordomme om alt og alle så til sidst ender man med selv at få de tanker.

Man bør som politimyndighed og politisk organ som minimun kunne tænke selv og ikke blindt følge et regelsæt som tydeligvis er sat op fordi en eller anden sindsforvirret person har følt at de racer der er forbudte pt har gjort ham eller hende noget.

Jeg vil ikke sige hundeloven som sådan er tåbelig. Det er mere den måde den er det på.

OG ydermere. I kraft af at der gang på gang sker ting hvor hunde der kommer på dødsgangen "pludselig" forsvinder. Så er det mig en gåde hvorfor der ikke allerede nu er et halvfrivilligt organ som har taget opgaven til med netop at opretholde balancen mellem mennesker og dyr. Tag eksempel i Houston RSPCA. De har ALLE reglerne på plads. Så hvrfor er det så svært at få noget startet herhjemme.

Ud over det. Sys jeg det er tåbeligt så længe de to stakler har været væk fra deres ejere. Sagen er jo tydeligt til at skylle ud i toilettet.