Stop lukning af børnehjertekirurgi på Skejby


Gæst

/ #12

2016-01-29 22:23

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ - denne underskrift indsamling imod lukning af hjertekirurgi på børn i Skejby.

Først og fremmest vil jeg prioritere det rigtig højt at der i nogle tilfælde bliver brug for et haste indgreb på nyfødte børn og derfor vil det at skulle rejse helt til Sjælland måske have stor betydning for om barnet klarer den.

Vi har selv skulle igennem dette forfærdelig mareridt med vores søn, og har været utrolig taknemmelig for at kunne være i Skejby hvor der har været top professionel behandling fra alle sider.

Vi føler nu at det er vores anden familie og savner stedet på trods af at vi mistede vores søn. Men det bringer glæde at se at mange andre børn klare sig rigtig godt.

Jeg vil aldrig føle den tryghed hvis jeg skulle helt over til Sjælland. Grunden til dette er at det er på en helt anden ø, men jeg har derudover hørt så meget i medierne og hørt fra andre hvor meget sjusk der er, så trygheden i både at komme langt væk men også til et sted man ikke helt føler sig i trygge hænder gør det bare endnu værre. Lad os beholde begge steder!


Jeg er dybt forarget over at beslutningen er truffet så hurtig men også af at beslutningen blev Sjælland, det tror jeg aldrig nogensinde at jeg vil forstå, især også med det der bliver sagt i medierne. Dette lyder mere som korruption i mine ører!