Dyrepoliti


Gæst

/ #120

2015-09-24 15:34

detr bliver så MANGE uskyldige hunde AFLIVET PGA af deres udseende. det SKAL sku STOPPES.selv oplevet det.politiet tog bare min hund DIVA. hun var chippet i mit navn og på hendes hundeskilt stod der det som skal stå.navn adresse og tlf nummer.men min ex beholdte den ene og jeg den anden.men DIVA blev alligevel AFLIVETtak til politimanden ofg hans kollega fra hobro politi.de tog hunden med sig ,da de havde fået en anmeldelse på hun havde bidt en anden. så de kørte hende til dyrlægen og sagde til dyrlægen at de havde fået lov af ejer at ALIVE HENDE.Men pis og løgn.jeg er ALDRIG blevet kontaket fra hobro politimandwen derjer,selvom jeg ringet tre gange.første dag var han lige gået hjem.anden dagen var han der ikk.men damerene jeg snakked med de forskellige dage LOVEDE MIG.john han kontakter dig i moregn. NEJ henvendte sig overhovedet ikke. men de fik min hund skudt og de havde billed af den hund som havde bidt.da min hund så var skudt,ja så fandt de grimme politifolk ud af det evar det forkerte hund. fairdag kører en sag,men der sker DESVÆRRE ikk en meter.men om jeg så skal blive ved til jeg dør.skal de stilles for ansvar for det lort de har lavet.fordi den lorte hunderegel er kommet tror politiet de må AFLIVE ALT,bare detn ligner det regeringen har fastslået. min ex er gået helt ned med flaget og ikk set hende i flere mdr. FAIRDOG kan det virkelig passe jeg og ex skla stadig ikk vide noget efter 1 år .KÆFT hvor er jeg skuffet og ked af det.men PETER DREJER FRA HOBRO POLITI. HVORFOR LOD DU VÆRE KONTAKTE EJERMANDEN.fordi tror jeg den hund skal bare dø.og du og din kollega sagde i fået lov af ejermand at AFLIVE MIN HUND.men i har ALDIG KONTAKET MIG ELLER SNAKKET MED MIG,SÅ DET STØRSTE SVINESTREG OG LØGN JEG HAR HØRT I ÅR,OG SÅ FRA dem man skal føle sig trykke ved. drejer jeg håber edermandme du har en grim smag i munden for ALDRIG blevet ringet op. var det fedty at se min hund blive skudt HR DREJER. FAIRDOG KOM NU LIGE IND I KAMPEM. hilsen ham politiet tog røven på. så arrig jeg ryster men skide jo med det,da det ikk var jers barn der blev skudt. og PETER DREJER HVIS DU I TVIVIL OM HVA JEG SKRIVER.så kig under fairdofg og min exs navn kia olsen. det er en KATASTROFE AF DE HELT STORE- KOKLDE BETJENTE SOM BRUGER DERES ARBEJDE HAMRENDE ULOVLIGT. JEG KOMMER ALDRIG TIL AT FORSTÅ I KAN AFLIVE EN FORKERT HUND,DA I HAVDE BILLED AF DEN RIGTIGE HUND SOM BED EN OG IKKE MIN DIVA.