Fri cannabis i 2015


Gæst

/ #18

2015-03-24 16:09

jeg er en 17 årig drenge der lever i Grønland. vi er bræget af hash, men ikke så meget med planten (skunk, pot) og som i selv har sat ind som links, står der "hash!" jeg har lavet et research på næsten to år men, jeg har aldrig nogen sinde kigget på de danske resultater, for jeg ve at de i skiver er forkert, måske noget at det i skriver rigtigt, men overhovedet ikke alt!
der er en kæmpe forskel fra plante til plante, for der er rigtig mange planter, ca 1341 forskellige, meget smukt, men når i så laver et er det kun med en sativer, som er "mind high" og der for mener i at det er farligt, men der er jo så meget som ikke bliver taget med, vis man også tager en indica som er "body high" der er mindre procent THC en CBD som er det sunde vi snakker om her!
jeg ville gerne have det lovligt fordi at her i Grønland og i sær syd på er der meget kræft, og det er der sikkert også i resten af verden, men vi har også et meget højt procent på selvmord og depression, og det ved jeg at Cannabis ville hjælpe med! der er jo en kæmpe stor grund til at alle os der ryger har det godt med det og ve vad det er vi laver, vi gør det ikke bar tilfældigt!
Ps: desuden ville kriminaliteten og Christiania blive en mindre voldlig by!