HELT UD AF EU NU!


Gæst

/ #2

2014-02-10 13:23

Hejsa :) Jeg skrev følgende besked da jeg delte denne underskriftsindsamling på min væg: EU har ikke bragt os noget godt overhovedet I et godt stykke tid og efter min mening er de en langt større belastning for os end de er en fordel. Jeg håber at folk vil skrive under her for at få os ud, for ellers tror jeg sgu ikke at Danmark forbliver Danmark ret meget længere. Jeg siger ikke nej til at vi stadig bør samarbejde med EU, men et medlemskab ødelægger blot vores kultur og den danske ånd som vi er så stolte af. De har jo blandt andet ville tage både vores møntfod og vores øko mærke og hvor mange her vil egentlig gerne have EU's øko mærke, hvis råvarer er fyldt med sygdomme, mange af dem dødelige. De stoppede jo f.eks en ladning færøske fisk som egentlig var godkendt af den danske fødevarestyrelse (som bliver betalt af staten), men de godkendte en ladning spanske grøntsager som var fyldt med sprøjtegifte og sygdomme (EU's fødevare styrelse bliver bestukket af pillefirmaer og fødevare firmaer som med vilje overser sygdomme og sprøjtegifte i råvarerne). Hvor mange vil gerne have udskiftet den gode gamle danske krone til fordel for Euroen? Har vi ikke set hvordan det gik f.eks Tyskland i starten af krisen? ja de er på god fod nu, men det er da kun takket være Angela Merkel og ikke EU. Derudover vil euroen kun gavne firmaer i Danmark og ikke privat personer. Danskerne vil faktisk blive fattigere hvis vi siger ja til euroen. Det eneste forlig jeg ville sige ja til det ville være ved opsætningen af et hurtigt digitalt system som sikrede at firmaer kunne få euroen som møntfod, men at de danske privat personer stadig kunne bruge den danske krone. På den måde kunne vi også få flere arbejdspladser, men samtidig bevare den danske velfærd (som jeg endnu ikke tror er død) Jeg siger JA til at blive udskrevet af EU, hvor mange er med mig?