Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Den lille mand

/ #12441 Re: Så har snart alle socialdemokrater, Radigale og sf fået raget en minister pension til sig

2014-02-03 10:16

#12436: - Så har snart alle socialdemokrater, Radigale og sf fået raget en minister pension til sig

Ja, det er ikke megen uddannelse der kræves for at få en minstistertaburet, blot man gør som Corydon og Vestager siger.

Men dagen bedste var da Pia Olsen Dyhr, hvis i ikke gør som jeg siger så melder jeg mig også ud. Og spurgt om hun ikke selv kunne se at det hun står for netop er det som almindelige mennesker i SF bagland hader, synes hun helt uforstående. "Hvordan kan en journalist da spørge sådan". "Er han ikke klar over hvor betydningsfuld en person jeg er i SF" "Har han slet ikke set hvad Ida og Astrid gjorde da de ikke fik deres vilje og slemme mennesker kunne finde på at forlange de skulle forlade ministerkontorene". "Vil han virkelig se mig Pia Olsen Dyhr også blive nød til at forlade SF fordi de er så slemme, som Ida`s mor også har sagt". "Jeg kan da dog forstå Ida`s mor er vred". "Ved de pøbler da ikke hvilken helligbrøde det er at anfægte den kongelige Aukenske dynasti" Det skulle lige have være hækkeruperne der havde været udsat for det, så havde de bedt Corydon om at forærer Goldmann Sach endnu flere penge, så kunne pøblerne lære hvordan man opfører sig" "Det er også i skolerne de er for sløje til at opdrage underklasse børnene" De skulle have på munden skulle de, så de lærte at have respekt for overklassen og den politiske elite"

Der bliver da en del til Svikmøllen og Blæksprutten 2014.