Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kim Wessmann
Gæst

/ #6227

2014-01-26 14:58

Hvor er det dejligt at vi,det danske samfund åbenbart har så mange penge at vi tillader at forære vores penge væk til GoldMman Sachs. Det er måske på tide at vi almindelige mennesker får samme mulighed for at føre vores små penge i skattely,Hvorfor skal vi betale skat af vores indkomst,når man på højeste sted bare har tænkt sig at give skatte indtægter væk.I 36 år har jeg betalt skat til butikken Danmark,er nu syg men skal stadigvæk betale skat af det beløb jeg får stillet til rådighed det er ikke meget, samt arbejde for dem på nedsat tid.DERFOR ER DET JO LOGISK AT FORÆRE ET SYGT FIRMA VORES PENGE VÆK.SELV JEG MED MIN HJERNESKADE KAN REGNE UD AT DER ER NOGET SYGT I TOPPEN OG DE ER MERE RAMT AF EN HJERNESKADE IND JEG ER. HVIS DER ER STAVE FEJL I DENNE BESKED ,MÅ JEG HENVISE TIL MIN LETTER HJERNESKADE.DER ER FOLK DER ER HÅRDER RAMT,ÅBENBART EN VIRUS DER HAR RAMT STORE DELE AF (VORES)FOLKETINGS MEDLEMMER.JEG ØNSKER DEM GOD BEDRING OG HUSK ! SØG LÆGE RING 1813 VED AKUT SYGDOM, VENDTE TID KAN FORKOMME.