Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Brian Røgind.

/ #5668 Ros til underskrift indsamlingen. og initiativtageren.

2014-01-26 11:31


Det er fedt at se, at det kan gå så stærkt med at få indsamlet underskrifter, det skyldes måske at alle og enhver kan se hvor tåbeligt det er at sælge danske verdier til et selskab, der i flere omgange har vist at deres eneste interesse er at forgylde sig selv og deres egne aktionære på andres bekostning af, i dette tilfælde bliver det de danske skatteborgere der må punge ud.
Bare vendt og se når det om et par år går op for den arogante herre, der er bedøvende lige glad med hvad andre end lige sine medsammensvorne siger.

Måske fordi han allerede er klar over at han ikke selv sidder som ansvarlig minister, når det viser sig at kritikerne havde ret.
Til den tid vil hans undskyldning være!! Ja men pensionsselskaberne kunne jo bare havde været på banen noget før så det er ikke hans skyld at danskerne mistede de fire - fem milliarder i skatte indtægter. og i øvrigt er det ikke mit bord mere, så det vil jeg ikke kommentere.
Men til den tid vil jeg mene at manden, hvis det viser sig at hans og flere andre politikeres arogance koster det danske samfund milliarder, skal sagsøges, og anklages for landsskadelig virksomhed.


Men når nu det kan gå så hurtigt med underskrifter mod dette tvivlsomme salg af DONG, så forstår jeg ikke helt, hvorfor vi der samler underskrifter for at få afskaffet ministerpensionen, en byrde for det danske folk, som gennem mange år har været en dyr spøg for skatteborgerne, og som er en selvbestaltet ekstra livsvarig bonuspension, for afgåede ministre, at vi ikke har haft mere opbakning i de snart tre år vores underskrift indsamling har kørt.vi har på nuværende kun nået de knap 50.000 underskrifter. Det drejer sig trods alt om nogle milliarder om året til afgåede ministre og i en årrække deres efterladte. Vi er trods alt mange der mener at en folketingspension på op til 31.900 om måneden må være nok. dertil kommer alle deres andre pensioner, som kun i få tilfælde bliver modregnet, at de så skal ekstra forgyldes med op til næsten 27.000 ekstra om måneden, og for nogen ministres vedkommende, endda for misbrug af skatteborgernes penge, det høre ingen steder hjemme.
Derfor vores underskrift indsamling Afskaf ministerpensionen. Skriv under her.
http://www.skrivunder.net/signatures/afskaf_pension_til_folketingsmedlemmer/start/480

Og for at få gjort op med salg af andere danske verdier, prøver vi at få et nyt parti op og køre Demokratisk Europa.
www.demokratiskeuropa.dk
hvis man vil støtte dette kan man hendte vælgererklæringer og læse foreløbige partiprogram på oven nævnte www adresse.