Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs


Gæst

/ #4467

2014-01-25 20:48


Frank Christensen ONG - LOVET TIL GOLDMAN SACHS SIDSTE ÅR?

Er det i orden at vores politikere (her vores finansminister Bjarne Corydon) mødes med verdens magtelite (og dermed også Goldman Sachs) til hemmelige møder og aftaler ting, som ikke kommer til befolkningens kendskab?

Kunne DONG-salget være blevet aftalt til omtalte møde? Vi ved det ikke, fordi den nye Offentlighedslov beskytter ministre mod at journalister får agtindsigt.

Hvor galt skal det blive før den danske befolkning stemmer på politikere, som arbejder for helheden?

MKH selvet.dk
http://www.information.dk/telegram/462563

Nu forstår jeg de intolerance/Dårlig karma internalisering verdens- økonomien og korrupte .
>> illuminati /Kabbalah & skattely Svindel<< vores politikere er med i det spind af ondskab eller er de uvidende?? Bliver bare fristende Eller bliver de forført at djævelen sådan er kapitalismen & materialisme

Aha - nu skal der fart på
er i slet ikke bange for vad de kan finde på af Ondskab se eksempelvis kapitalistiske aktieselskaber/INVESTERINGSBANK som ingen skrupler har.!!! Der er mange eksempler.. vil ikke komme med mere og få flere oplysninger og arbejde for lyset !!
"" Lad GUD være med jer i kærlighed alle samme””
men vi skal have op lyst karma som har internalisering kapitalistiske aktieselskaber/INVESTERINGSBANK.
Jeg bede jer Hjælp mig & Danmark
I går kl. 03:51