Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs


Gæst

/ #4211

2014-01-25 19:03

Goldmann-Sachs nævnes på websitet Divinecosmos.com som et af flere hundrede inderkreds firmaer der arbejder for det infamøse og frygtede Illuminati som er den højeste orden af frimurere i verden. Deres formål er bla. at smadre verdensøkonomien så kun de og udvalgte har penge og alle andre ingen for så er vi ingen trussel mod dem a´la Hunger Games. Disse luciferanske dæmoner i menneskeform stod bad alt fra den Franske Revolution til 9-11-2001 og har tænkt sig at arbejde på at skabe Cul-de-sac eller Helvede på Jorden så længe der ikke er mange nok til at eksponere og stoppe dem. Jeg opfordrer enhver der har magt og agt til at stille et stort spørgsmålstegn ved hvem Bjarne Corydon og Co. i virkeligheden arbejder for for jeg tror at de arbejder for Illuminati og deres Britiske skødehund Bilderberg. Jeg råber vagt i gevær for det stopper ikke ved 19% i DONG! Det er sikkert derfor at Bjarne Corydon har så ultra travlt med at forhindre danske pensionskasser i at redde DONG og den del af Danmark og Danskheden det står for!