Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs


Gæst

/ #1215 Fra initiativtageren:

2014-01-24 19:16

Tak for underskrifter2014-01-20 13:31
Kære deltagere i denne underskriftsindsamling.

4000 underkrifter på under en uge! WOW.

Jeg vil gerne sig tak for opbakningen, og dernæst opfordre alle til at læse min redigerede udgave af indledningsteksten på indsamlingen. Der var et par faktuelle fejl i den første, og jeg har desuden ført lidt flere links til med god baggrundsinfo om det forestående salg af DONG til Goldman Sachs.

Som jeg ser det, afgiver staten alt for meget kontrol til Goldman Sachs hvis denne handel gennemføres. Det er uholdbart, hvis vi skal sikre en bæredygtig energiforsyning på borgernes præmisser i fremtiden. Det er min mening. Jeg er ikke finansmand, men blot en borger i Danmark, der finder det urimeligt at staten sælger ud af vores infrastruktur til gennemdokumenterede kynikere i en amerikansk investeringsbank.

Jeg opfordrer alle til, endnu engang, at dele denne underskriftsindsamling med flest mulige i jeres respektive netværk.

Her er linket:

http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs

På den måde er der en lille sandsynlighed for, at undergrundens opstand bliver hørt inden torsdag, hvor forligspartierne skal beslutte sig endeligt for en handel med Goldman Sachs.

Tak endnu engang.

De bedste hilsner

Niels Christian