Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs


Gæst

/ #421 Goldman Sachs er grunden til finans krisen startet

2014-01-23 19:30

Jeg synes at det er meget ulækkert. Jeg forstår ikke, er det ikke Goldman Sachs som var den største grund til finans krisen startet?? Jeg forstår ikke hvordan den danske stat kan gøre sådanne noget så stort uden at befolkningen har noget at sige. Amerika er eget at bankerne, the National Reserve som trykker penge i USA er eget af de rigeste menneske på jorden, det er private eget af de her menneske, som også bland andet har deres ulækker hænder i Goldman Sachs, de trykker penge og låner dem til den amerikanske stat med renter. Der betyder at de ejer USA på mange måder, og det er derfor USA har sådanne en kæmpe gæld. Det er er nemlig det de gerne ville gøre med Danmark, eje et stort stk af landet, det får de ved at sælge de her aktie til Goldman Sachs. Jeg synes det er frygteligt. Man kan se hvordan de har gjort o andre lande som de også har lovet at energien bliver billigere, men det er beviste at det ikke er blevet. Tvært i mod, det er blevet durer. Den danske stat skal IKKE sælge sådanne noget uden at vi får en referendum.