Cleo - Hundens Rettigheder


Gæst

/ #69

2013-08-21 15:53

At aflive en hund fordi den er kommet op at toppes med en anden / andre hunde er fuldstændig meningsløst. Nu er jeg 58 år og jeg har aldrig i hele mit liv oplevet at man bare afliver hunde på sådan et grundlag. Før denne her fuldstændig meningsløse hundelov er blevet til.Hvis en hund er så ødelagt at den går til angreb på andre hunde/dyr eller mennesker helt uden nogen som helst forudgående varsel kan vi snakke om.Sådan var det også før i tiden. Nu er det som om at man bare afliver den ene hund efter den anden, bare for at gøre det.Jeg kan ikke forstå de mennesker som har en hund der selv har været skyld i at den er blevet bidt, bare ser på at en anden hund bliver dødsdømt. Hvad er vi for nogle mennesker her i landet efter hånden, hvorfor er der så mange der lige pludselig er så forbandet blodtørstig?. Jeg har selv en lille hund,en chihuahua, han er så fræk,og han er ikke bange for at fare i benet på en stor hund hvis han kunne komme til det. Jeg ville ALDRIG forlange den hund aflivet som bed igen. Hunden er jo ikke klar over hvor meget skade dens bid kan gøre. Det gør da ikke den store hund sindsyg og utilregnlig. Ja, undskyld mig , men jeg forstår ikke den hundelov.Hvis man kunne sidestille mennesker med hundeloven, så var der godt nok mange der skulle aflives.