Cleo - Hundens Rettigheder

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Cleo - Hundens Rettigheder.


Gæst

#1

2013-08-20 10:55

tænker på jer <3
det er så forfærdeligt!! :(

Gæst

#2

2013-08-20 11:32

NU MÅ DET VÆRE NOK!!! Hvad sker der dog i vores land??? Skal det til at være Danmarks trademark??

Gæst

#3

2013-08-20 11:52

KOM NU - vi skal have mange til at skrive under.
Det må stoppe!!!

Gæst

#4

2013-08-20 11:57

hundeloven skal revideres.

Gæst

#5

2013-08-20 12:02

Hvis vores hunde ikke engang kan være sikre på egen matrikkel, hvor er vi så henne..
Mange ting kan vi ændre, men så længe hunde ikke kan snakke kan de jo kun sige fra på 1 måde. Mon ikke det er på tide at vi, mennesket begynder at se indad. Et barns handicap-hund HALLO. Brug dog tiden på noget fornuftig i stedet for.

Gæst

#6

2013-08-20 12:16

Det drejer sig om Cleo som marker at det er hans matrikel den anden hun er på vej ind på, og det har altid været sådan at andre hund ikke er accepteret på en anden hund område.... Cleo tilhøre en handicappet dreng som de tager fra ham, de knuser den en drengs liv efter den anden...Der er kun is-blokker i politiet indre hjerte det kan ved gud ikke være af kød og blod....NU STOPPER I SÅ SE FOR HELVEDE AT FÅ SAT DE AFLIVNINGER I BERO.....hundene til høre ikke den forbudte rase og hundene bliver ikke vurderet af nogen sagkyndige.Det er politiet der er hånd slangerne igen og igen føj....

Gæst

#7

2013-08-20 12:20

Det er ved at være så langt ude, at man kun kan ryste på hovedet. Det er så forfærdeligt det her og ingen tager ansvar !!!!!!

Gæst

#8

2013-08-20 12:30

lige præcis den situation jeg frygter allermest... Mine hunde er altid i snor, og har gentagne oplevet at en lokal kommer cyklende med sin retriever UDEN snor.. Hvad gør den så?? Hver eneste gang løber den ind på vores grund for at sige hej.. Indtil videre er det gået godt uden slåskamp, meeeen... :-/

Gæst

#9

2013-08-20 12:43

I would love to come back to Denmark for holiday once this law will be repealed


Gæst

#10

2013-08-20 12:53

Det er ikke fair - hunde kan lige så vel som børn blive uvenner og komme op at slås.

Gæst

#11

2013-08-20 13:12

Jeg er ved at brække mig over dansk politi og deres magtmisbrug overfor ganske almindelige hundeejere og deres ganske almindelige hunde, der udviser en helt adfærd i en given situation. Kan man dog ikke snart stikke piben ind og afvente, hvad der kommer ud af evalueringen af den forhadte hundelov. Politiet er gået over gevind i deres administration af loven. Der er sket overdreven brug af magt i mange af de hundesager, der er blevet kendt i offentligheden. Vi er tilbage i middelalderen, hvor både dyret og dets ejer blev straffet. I Danmark synes at være "mere" end middelalder, når hundeejeren frifindes, mens hunden må bøde med livet for sin adfærd. Er det måltallene der spøger i de forskellige politikredse?

Gæst

#12

2013-08-20 13:17

Ber til at vores hunde snart kan leve i fred og ro!
Gæst

#13 Stop så denne masseaflivning!!!

2013-08-20 13:32

NU er det altså nok!!! Politiet er gået over gevind med deres masse aflivninger og beslaglæggelse af den ene hund efter den anden. Lad så vores hunde være i fred!! Og brug tiden på noget mere fornuftigt, som f.eks. at sætte jer noget mere ind i hundeadfærd! Pga. jeres urimelige måde at håndtere denne lov på er det ikke længere sikkert for NOGEN (listehund eller ej), at have hund i Danmark.
katharina

#14 stop for at aflive hunde

2013-08-20 13:40

Nu må det høre op dette myrderier af hunde politikker vågn fir helvedet op i er de rene bødler folk betaler hundegorsikring på deres hunde hvis de skulle komme til at bide jeg vil opfordrr at folk ikke betaler for deres kæledyr bliver aligelvel aglivet hvaf er fog det for en tandens i har for det er så langt ude i skulle skamme jer at overse folk i samfundet det er det blrste nogensinde gid i slle derinde må få samme skæbne rn dag jeg har ikke ord fir jeres politik og måden at takle tingene på håber snart meget snart der vil åbne sig en borgerkrig mod jer i har ikke fortjent bedre hvad bilder i jet ind at spille martyr på befolkningrns vegne skam jer hvis i ved hvad ordet betyder tror skunikke der er nogen hjemme i første etage på nogen af jer grimmes over jer politikkere føj føj og masser af lort til jer




Gæst

#15 t sygt danmark forstår ikke politiet gør det de er vatdikker i dette lav for helvedet noget andet en

2013-08-20 13:42


Gæst

#16

2013-08-20 13:48

Nu må det stoppe. Nu har vi sgu fået nok af alle de mord.

Gæst

#17

2013-08-20 13:51

det sku ik fair

Gæst

#18

2013-08-20 14:05

Skäms Danmark. Ni beter er som vildar :((

Gæst

#19

2013-08-20 14:08

mit hjerte græder over den hundelov <3

Gæst

#20

2013-08-20 14:23

Det kan ikke passe at hun skul aflives pga af det. Må dog sige at det er i mine øjne det forkerte argument at sige at en Golden retriever aldrig vil gøre det. I princippet kan jo alle hunde blive agressiv. Men hvis hun var indhegnet på egen grund har de andre bare været for tæt på. Det næste bliver vel ar hunde bliver aflivet fordi de bider en indbrudstyv som er kommet ind på deres grund. Helt ærligt, hvad sker der i Danmark.,er med på alle protest aktioner mod dette lov!

Gæst

#21

2013-08-20 14:24

Det er fuldkommen GROTESK, at hunden Cleo skal straffes/aflives på grund af denne episode !!! Håber VIRKELIG at naboen må skamme sig og have en flov smag i munden, efter at have meldt det ! FØJ! siger jeg bare !!!

Gæst

#22

2013-08-20 14:32

Kom nu, stop vanviddet!!

Gæst

#23

2013-08-20 14:51

Lige præcis den situation jeg frygter allermest.

Gæst

#24

2013-08-20 15:06

Jeg ønsker af hele mit hjerte, at hunden bliver reddet. Der er ingen mening i at den skal betale med sit liv, fordi naboens hunde har fået lov at "drive den til vanvid". Hvor er ansvarligheden hos naboerne henne?? Det er jo trist for dem at det skete for deres hunde, men de skulle efter MIN mening ikke
have givet dem lov til at opføre sig så provokerende den ene dag efter den anden.

Gæst

#25

2013-08-20 16:36

FØJ Åndsvage hundelov..DEN SKAL AFSKAFFES!