HELT UD AF EU NU!


Gæst

/ #106

2013-04-26 21:51

Vi skal ud og det kan ikke gå for hurtigt. (Det er drømme, jeg ved det!) Men vi skal tilbage til dengag, vi var med i et handelssamarbejde, EF hvor vi blev medlem i 1972. Da stemte en majoritet ja under Jens Otto Krag (jeg har nu altid stemt nej, men man må bøje sig for demokratiet! Har vi overhovedet demokrati i Danmark mere. Nej, ikke efter min mening, hvorfor afviste Thorning Schmidt (og Margrethe Vestager, må man vel ikke glemme, selv om hun "hytter" sig)
Englands henvendelse om mindre union? Efterhånden bestemmer vi ikke ret meget selv i vores land. Selv Lisabontraktaten, som kun er en traktat, vel at bemærke, er man begyndt at lovgive efter. Hvorfor får vi danskere ikke lov til at stemme om de forskellige indgreb ( og overgreb) der sker overfor vort land. Og hvor mange penge, tror I ikke, der bruges i EU, vores penge bl.a., kunne de ikke bruges meget bedre herhjemme under krisen, som rammer mennesker, der ikke kan kommer i arbejde, fordi der ikke er arbejde at få. Ældre mennesker, der behandles ganske ydmygende mht. til nødvendig pleje, mennesker, der har arbejdet hele deres liv og været med til st skaffe det samfund, som vi er godt i gang med at nedbryde nu. Unge mennesker, der bliver beskåret i en SU, som man i forvejen ikke kan eksistere for. Sundhedssektoren, som er begyndt på flere og flere begrænsninger indenfor bl.a. hvem man skal behandle osv. osv. Sidst, men ikke mindst, en fuldstændig urimelig indvandring af personer, der ikke vil vort land ret meget godt.Meget af dette styresi EU!!! Tænker man på dette?