Red Fyens Væddeløbsbane
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Det som sker for hestesporten nu er det som skete for hundesporten i 2011. Det er jo ikke til at forstå at man kan have en direktør som ikke ønsker sporten. Lad os selv overtage banen os Fynboer og løbe med heste, hunde, også speedway så banen og dens bygninger bliver brugt af flere sportsgrene flere gange om ugen.
Væddeløbsbane skal forblive det er historik at den er her og til stor glæde for mange som bor i området mange børn i sv området har stor glæde af at komme på banen både i stalden hvor hesten besøges og derefter en tur på legepladsen har selv være kommet der som barn kan ikke forstille mig sanderum uden Fyns væddeløbsbane og tænk hvor mange der bliver gjort arbejdsløs og heste der skal aflives så kære politikker tænk jer om inden i beslutter jeg vi vil komme til at savne stedet her i sanderum
Fordi vi har en kæmpe udvikling bla. i ungdommen, de elsker deres hobby og deres ponyer, hvad skal der så blive af dem? Det er den eneste sportsgren min ene søn interesserer sig for, og han har kørt i 8 1/2 år, altså 1/2 delen af sit liv. Samtidig har min anden søn, fået interessen for sporten og lige fået licens. Hvad skal vi så, have ponyer som foldbumser og børn der ikke ved hvad de skal lave???
Kom ind i kampen politiker skal vi i Danmark kun se på fodbold og håndbold Hvordan kan man med god samvittighed lukke den ene kulturarv efter den anden uden at tage hensyn til miljøet og arbejdspladser og det som det giver til lokal området. Det er som om at hvis det ikke ligger i centrum så kan det ikke være vær at bevare så støt nu fyns væddeløbsbane skriv under
Væddeløbsbanen er et samlepunkt for mennesker i alle aldre! Når man er på banen, kan man mærke den gode stemning der altid er, og man bliver altid mødt af personer i godt humør. Det er et stort tab, hvis vi mister denne fantastiske mulighed for at være i godt selskab med andre.
| This discussion has been closed. |
Det kan også godt hjælpe dem der har brug for lidt ro i sindet.