Nej til udlevering af dine helbredsdata uden samtykke
Nej til udlevering af dine helbredsdata uden samtykke / Beskeder / Tre vigtige meddelelser - Sidste frist for sletning af dine ulovligt indsamlede data. / Kommentarer
|
Gæst |
#12015-03-22 05:29Vær venlig at slette de stjålne data i DAMD! Merete Velbæk Grønnebjergvej 7 vallensved |
|
| |
|
Gæst |
#22015-03-22 06:56Mine helbredsdata er en sag mellem mig og min læge. Utroligt at I politikere ikke kan finde vigtigere ting at beskæftige Jer med, end at rode i- og sælge ud af almindelige menneskers privatliv - uden nogen form for respekt for det enkelte menneske. |
|
| |
|
Gæst |
#32015-03-22 07:14Vik.tori.5@hotmail.com |
|
| |
|
Gæst |
#42015-03-22 12:22Tak for dette tiltag. Jeg har fulgt jeres opfordring og delt og anbefalet. Dette må stoppes! |
|
| |
|
Gæst |
#52015-03-22 12:34Det er uacceptabelt og en overtrædelse af vores ret til privatliv at staten vil tage vores ulovligt indsamlede helbredsoplysninger og offentliggøre dem i Rigsarkivet. |
|
| |
|
Gæst |
#62015-03-22 21:06I har skrevet forkert ugedag. Det er tirsdag d. 24.3. - ikke mandag d. 24.3. |
|
| |
|
Gæst |
#72015-04-05 08:07Det lyder uhyrligt . Stop det. IdaMøller |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.