Begræns Bestrålingen af Befolkningen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg er el-overfølsom - (har EHS). Min voksne søn har pga. medborgeres trådløse forbrug svært ved at uddanne sig. Mennesker går omkring med udtryksløse ansigter, mens de stirrer ned i deres smartphones. Befolkningen udviser generelt mindre og mindre empati og tålmodighed overfor medmennesker og dyr pga. påvirkning fra elektrosmog.
tak for Jeres initiativ.
Det smerter mig at skulle aflevere mit barn i børnehaven, hvor der er fire gange så mange trådløse rutere som i et almindeligt hjem. Hvis der er nogle, som skal beskyttes, så er det da uden tvivl vores kommende generation.
Er bekymret for børns- og kommende generationers fremtid.
Der er allerede 25000 videnskabelige rapporter, der fastslår strålernes uheldige indflydelse på krop og sind (koncentrationsevne mm.).... hvad venter vi på?????
Re: Forældres brug af mobil børn forsømmes
Jeg er HELT enig med dig, det er grotesk. Det burde stoppes. Jeg kunne fristes til, at spørge forældre om, hvorvidt deres mobil er vigtigere end deres børn OG om de aner hvad de udsætter deres små for, mht. stråling.
Underskrifts indsamling
Jeg har delt i HELE mit netvær. Jeg vil kraftigt opfordre ALLE til at gøre det samme. Vi MÅ have det svineri stoppet. Jeg har en veninde som er ramt af EHS. Hendes liv er et helvede. Hun er totalt isoleret i sit hjem. Bliver syg af el-ledninger som løber i væggene, kan ikke have tændt lys, kan ikke tåle en FASTNET telefon, ikke engang når hendes mand taler i den. Det er forfærdeligt for hende og de mange som rammes. Selv børn er ramt så jeg her på siden. STOP det svineri NU !!!
Teknikken er jo smart. Det er bare ærgerligt, at vi ikke kan holde til det. Udvid brugen af lyslederkabler. Det er det eneste medie, der kan håndtere det stigende krav til båndbredde uden at skade folk. Orla.
| This discussion has been closed. |