Folket ønsker omvalg
Kontakt forfatteren af dette andragende
Flygtninge strømme ?
Før jeg evt skriver under vil jeg gerne bede dig uddybe hvorfor du skriver flygtninge strømme?
Jeg skriver ikke under på noget, der evt handler om at vi skal have en strammere politik på det områd
Re: Flygtninge strømme ?
Jeg mener så absolut ikke at vi på nogen måde skal have en strammere flygtningepolitik. Jeg mener tvært imod at der er strammet op til det absurde, som det er nu.
Re: Re: Flygtninge strømme ?
Omvalg
Jeg skriver da ikke under. Situationen er jo ekstraordinær og det er jo hele Europa der er handlingslammet. Mon ikke den danske regering afventer på et udspil fra Europa, da det er en krise der ikke kan løses af Danmark alene.
Med hensyn til de andre emner omkring yderligere økonomiske stramninger, så er det jo ikke anderledes end det den forrige regering gjorde og det var vist ikke noget der blev lagt skjul på i valgkampen.
Meningsmålinger har da før vist at folk ikke bakkede op om regeringens politik.
Vi lever i et demokrati og man kan da ikke bare smide folks stemmer ud. Har man stemt på et forkert parti - so bad luck. Bordet fanger.
Tag jer dog sammen. I er da til grin.
Og brug så lige en anden formulering end "folket". Man kan da ikke tillade sig at tage folket med uden at vide om det er hele folket der ønsker omvalg
Re: Omvalg
Tja... Det gør regeringen jo rask væk - taler for folket - så hvorfor ikke os andre??
Personligt mener jeg derudover det er vigtigt at tage flere flygtninge ind, genåbne IRAK kommissionen og at vi ikke forringer kontanthjælp starthjælp og har klare mål for fattigdomsgrænse i Danmark som er et rigt land, der bliver rigere hvis det begrænser ulighed og bliver bedre til integration.
Det er jo fuldkommen forrykt at det parti der taber valget ender med at sidde med hele regeringsmagten. Noget gik grueligt galt da den regering blev dannet.
Politikere som det er nu glemmer os Danskere og strammer op på så mange steder at det nu gør rigtig ondt
Alle indvandre må indordne sig under DANSKE normer så som at vi ikke skal SPISE HALAL KØD i BØRNEHAVER og på HOSPITALER vi er i DANMARK
| This discussion has been closed. |