Næstvedegnens Dyrehospital, stop med at slå vores hunde ihjel.


Gæst

#1

2014-05-10 20:35

Hvor jeg føler med jer. Fuldstændig urimeligt. RIP smukke Cocio. Løb glad og fri med vores elskede og savnede venner. Du vil være sammen med din herre igen en dag, og så vil det være for evigt. Drøm sødt <3

Gæst

#2

2014-05-10 20:35

Kan jo kun være på grund af grådighed og ussel mammon dette såkaldte dyrehospital bedriver sit virke. Foragt herfra.

Gæst

#3

2014-05-10 20:40

Håber du nyder dine blodpenge...

Gæst

#4

2014-05-11 10:20

vi kan ikke ændre nomal hunde ad færd. så drop nu alle di aflivninger. det er jo så sygt!!!

Gæst

#5

2014-05-13 03:09

JEG sætter aldrig mine ben hos Næstvedegnens dyrlæger. Både på grund af Cocio, men også deres mangel på empati. Jeg var derude med min kat, der havde et sår på halsen, da nogle mennesker, mens den var ude havde sat en stram elastik om halsen på ham, da jeg opdager det, tager jeg straks til dyrlæge, Næstvedegnens dyrlæger..... han bliver renset og jeg får klorhexidin spray med hjem ti at rense med..... 1300 kr!!!! Og da jeg skal betale opdager jeg at jeg har tabt min pung, da jeg var inde på tanken på vejen ud til dyrlægen.... beskeden var : Du får IKKE din kat, den skal være i pleje på din egen regning til du har betalt!!! Jeg skyndte mig bare over i banken og håbede at de huskede mit ansigt, så jeg kunne hæve på min konto uden hverken kørekort, hævekort eller anden ID. Det kunne jeg heldigvis, men Næstvedegnenes dyrlæger har jeg intet til overs for... INTET :-(
HÅBER rigtigt mange skriver under, for Næstvedegnens dyrlæger tænker KUN i penge og slet ikke på de stakkels dyr eller at vise en smule empati for ejerne af dyrene

Gæst

#6

2014-05-14 10:44

Det er bare ikke i orden at aflive sunde og raske hunde..

Gæst

#7

2014-05-15 07:29

I er en dyre klinik som vi som mennesker søger hjælp hos med vores kæledyr og i gør alt i jeres magt for at hjælpe dem
Nu har i også valgt at tage jobbet som politiets bøddel DVS i slår raske kæledyr ihjel som i de fleste tilfælde kun har ville forsvare sig selv
hvordan pokker kan i have sådan en dobbelt moral ?
Når det er ,som regel raske og velfungerende hunde
Jeg troede i var dyrlæger med hjerte på den rette plads og ikke profit dyrlæger
Føj for pokker, jeg håber at folk vælger jer fra , så i inde ret længe må dreje nøglen for at lukke jeres profit fortagene....

Gæst

#8

2014-05-15 21:15

Forsæt med god stil og hjælp hundens liv. De fortjener et liv :)


Gæst

#9

2014-05-16 22:39

Your actions are disgusting and a shame for Danmark!Your clinic is not a place for healing,but for killing,and your vets are not doctors but killers!!!!Shame on Danmark and shame on you,who are silent!!!