Stop loven - der fratager unge det frie valg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop loven - der fratager unge det frie valg.


Gæst

#26

2014-04-13 08:00

Det var måske bedre den anden vej at det kun var a kasserne der rådgav de unge.
Thomas Vaupell Christensen

#27 Svar til Gæst.

2014-04-13 19:34

#3: -

Føler du, det er bedst at få rådgivning et sted, hvor ingen ved hvad ligepræcis vores profession handler om?
Eller er det mest optimalt, hvis du får rådgivning af en A-kasse, der kender din profession, samt forstår dine behov?


Gæst

#28

2014-04-14 10:01

Jeg var meget glad for den specifikke rådgivning jeg fik da jeg var arbejdløs efter endte uddannelsen. Hvis ikke jeg havde fået så fagligt en orientering mht. jobsøgning og mulighederne, ville jeg ikke have kunnet finde et job så hurtigt.

Gæst

#29

2014-04-18 19:25

Fuldstændigt hul i hovedet - hvad er formålet? Hvorfor skal voksne under 30 stilles dårligere end voksne over 30 - totalt uforståeligt....

Gæst

#30

2014-04-27 06:23

Kommentar

Gæst

#31

2014-05-09 08:10

Endnu engang må vi konstatere at vor socialdemokratiske regering ikke er spor socialdemokratisk!

Anonymous

#32 Re:

2014-05-15 11:41

#31: -

Regeringens nye beskæftigelsesudspil modsiger faktisk Carsten Koch-udvalgets anbefalinger på en lang række områder - blandt andet ved at satse på a-kasserne som jobrådgiver, også for unge under 30 år. Så vidt så godt.

Men vi fortsætter underskriftindsamlingen, fordi der endnu ikke foreligger en politisk aftale, der sikrer, at unge under 30 år faktisk får ret til at vælge a-kassen som deres jobrådgiver.

I skrivende stund har både SF og DF også meldt positivt ind. Men der er ingen aftale endnu - og V og K har ikke meldt ud endnu. Samtidig fastholder Dansk Arbejdsgiverforening og Kommunernes Landsforening deres støtte til Carsten Koch-udvalgets anbefalinger.

Vi følger sagen nøje. Og hvis man deler underskriftindsamlingens synspunkter, er det derfor stadig relevant at skrive under.

venlig hilsen

Peter Bjørn Thomsen, BUPL-A

Freeman.newfolksorder

#33 PROTEST ACTION DENMARK

2014-06-07 18:21

JAN DZUIK ANDERSEN

#34 Kære medborger i Dansk fællesskab

2014-08-27 03:44

 

KÆRE MEDBORGER I DANMARK!

  Vi allesammen har brug for bedreDanmark! Vi kan allesammen reparere den danske tilstand lige der hvor den ble udlagt! Kæden har for langtid siden hoped af på Christiansborg! Det er kun os og op til os om vi er det værd at have en bedre dag i morgen, ; Derfor læse denne indlæg og afgive stemme del denne besked til dine venner og familien!  Venlig hilsen Jan

 

            VI HAR   MISTET ALT!

VORES BØRN, VORES HJEM, VORES PERSONLIGE EJENDELE, IKKE PÅ GRUND AT DER ER NOGET GALT MED OS MEN FORDI DER ER NOGET GALT MED DETTE HER NUVÆRENDE SYSTEM ! VI HAR STADIGVÆK VORES LIV I BEHOLD MEN MANGE AF OS HAR BUKKET UNDER OG ER IKKE MERE IMELLEM OS! JEG DERFOR BEDER JER ALLE OM HJÆLP TIL DEM SOM ER IKKE HØRT HVOR MEDIA STADIGVÆK NÆGTER INFORMERE DEN BREDE DANSKE BEFOLKNING OM DEN KATASTROFALE OG TRAGISKE TILSTAND DEN DANSKE RIGE BLEV OG UDVIKLE SIG TIL! VI STÅR LIGE NU DER HVOR VI IKKE KAN MISTE MERE END VORES EGET LIV OG DET VIL GØRE OS UTROLIGT STÆRKT OG FARLIGT! JEG VILLE KOMME DENNE HER SITUATION TIL FORKØBET OG PÅ VEGNE AF MANGE ULYKKELIG BØRNEFAMILIER I DANMARK KALDER JEG TIL DEN ULTIMATIVE TEGN FOR SOLIDARITET MED DEM SOM I MORGEN KUNNE VÆRE OGSÅ DIG! DERFOR BEDER JEG DIG OM AT AFGIVE DIN STEMME OG DELLE DENNE HER FLYER SAMMEN MED DETTE LINK: http://www.skrivunder.net/emb/95945 http://www.skrivunder.net/bornefamiliens_rets_danmark

 

TAK TIL ALLE

JAN DZUIK ANDERSEN