Tivoli Gardens PROTEST GRUPPE,at TG´s leder Sven er blevet opsagt

Tivoli Gardens PROTEST GRUPPE,at TG´s leder Sven er blevet opsagt / Beskeder / Svar fra Lars Liebst på åbent klagebrev / Kommentarer


Gæst

#1

2014-02-26 19:34

Indholdet er ikke spor overraskende... Hvad kunne han ellers skrive?...
Jens Tingleff

#2 Fortsætter i samme spor?

2014-02-27 08:18

Overraskende er det ikke :-)
MEN - Man har fået en klage - en gave af information til forbedring.
Set med analyse-brilerne på, kan det der står i de få linier nedenfor, omskrives til:
"Det forstår jeg ikke - der er ikke nogen der har klaget før - det tog lang tid at løse sagen med et forlig." Fornægtelse - selvpromotion - indrømmelse. Kun reaktioner, delvis modstridende - ingen aktion!

Jeg mangler at vide: Hvad gør man med klagen(gaven), hvilken aktion gennemfører man, så man ikke havner i samme situation igen! Jeg må gå ud fra at det betyder at man også fremover vil handle som man har gjort i denne sag. - Men det er selvfølgelig ikke noget man kan skrive om samtidig med at man hævder ikke at kunne genkende et uskønt forløb.

De få linier:
"Du skriver, at du finder forløbet uværdigt, uhæderligt, uanstændigt og respektløst. Jeg ved ikke, hvad du bygger din antagelse på, men dette er ikke et billede, vi kan genkende. Tivoli er over flere omgange kåret til en af Danmarks bedste arbejdspladser og efter et længere forløb har vi indgået et forlig med Sven som begge parter er tilfredse med."

Gæst

#3

2014-03-02 10:18

Tænk at skrive en god personalepolitik uhørt når man fyrer en mand 1 år før sin pension. Umenneskeligt måde at behandle en person der har givet Tivoligarden meget af sit både arbejdsliv og fritidsliv. Et mennesker der på den måde bliver behandlet som det rene skidt på gulvet - tænker på en tidligere stadsministers udtalelse: "der er ikke fejet under bordet". Hvordan har man det som menneske at gå fra sit livsværk på denne måde. Det vil altid blive en traume resten af sit liv. Uf! hvor er det afskyeligt.
Birte Ristorp