Værestedet Birkehuset i Korsør.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Værestedet Birkehuset i Korsør..

Talsmand Henrik Skov for borgerne på værestedet Birkehuset

#26 Byrådsmøde

2014-02-25 01:17

Efter at have været til byrådsmøde i går står det desværre endnu mere klart at kampen mod Slagelse kommune for at få dem til at flytte vores værested til en anden, meget tryggere, sikrere og rolig beliggenhed, bliver en lang sej kamp. Der er ingen som helst forståelse for vores angst og utryghed ved at komme i motalavejskvarteret og det såkaldte "kvarters løft" skal åbenbart foregå med os som en "løftestang". Sørgeligt!

Gæst

#27 NU er det NOK.

2014-02-25 10:37

Ønsker jer,al mulig held og lykke. Sender god karma, med til Christiansborg i morgen.:-)
Jeg er også opvokset og bosat i Korsør. Motalavej-kvarteret er et utrygt område, at færdes i, hvilket ikke er en ny "udfordring", det har været galt i mange år, med chikane, overfald, hærværk og disideret hate-crime... !
Der må sættes hårdt mod hårdt og indføres en total nul-tolerance. Det er en frygtelig tanke, at I faktisk er taget som gidsler - i kommunens helhedsplan - for den ghetto. Den helhedsplan, må kunne ændres... !!
Støtter jer og håber virkelig I får et nyt værested i sydbyen :-)

Gæst

#28

2014-02-25 13:12

Håber der snart er nogen der tager sig alvorligt sammen og får sat en stopper for det satans yngel, her tænker jeg politikere, pilitiet og kommunen- ddet må jo være de forkerte mennesker der sidder på posterne da de vender jer ryggen og hæver deres løn med god samvittighed- vi har de samme problemer i Gellerup- "Laden" hedder det...politiets eneste kommentar: kan i ikke bare finde et andet sted?....øøøhh bøøøh...det reelle tal for anmeldelser er flere hundrede på årsbasis, men de har kun modtaget 8 anmeldelser, dvs at de gider ikke engang skrive rapport...pøj pøj til jer...
Talsmand Henrik Skov for borgerne på værestedet Birkehuset

#29 Re: NU er det NOK.

2014-02-25 14:01

#27: - NU er det NOK.

Tusind tak for kommentaren og dit ønske om held og lykke til i morgen, jeg håber og tror på at Karin Nødgaard og Martin Henriksen, seriøst vil gå ind i sagen, til dem der har mulighed for det, se tv2Øst i morgen aften. ;)


Gæst

#30

2014-02-25 16:01

T

Gæst

#31

2014-02-25 16:10

ud med alle de kriminelle !
Indfør love som i SINGAPORE !
Smider du et stykke tyggegummi på jorden er det fængsel !!
Nb dem der ikke kan smides ud skal i fængsel i mange mange år

Gæst

#32

2014-02-25 20:39

Det er rystende læsning, og under ingen omstændigheder acceptabelt, at så primitiv en opførsel kan få lov at finde sted. NOK ER NOK NU - send ballademagerne tilbage, hvor de kom fra - med eller uden deres familie. Det er det eneste de har/kan få respekt for.

Gæst

#33

2014-02-26 18:34

Hvor er de ansvarlige myndigheder?? Det kan vel ikke være så svært at stoppe sådan en flok mobbere.

Gæst

#34

2014-02-26 18:39

Simpelthen forkasteligt, at danske borgere ikke kan få lov til at være i fred. Og så er det så sølle, at politiet ikke griber ind og får buret de møjunger inde. Får kvalme af at se dem stå og hovere - og sige"Vi bestemmer". Og sørgeligt nok - det ser ud til, at de har ret. Så væk med de"utilpassede" unge og lad fredelige borgere få deres værested i fred og ro.
Inge

#35 Re:

2014-02-26 18:41

#28: -

Vil bare sige, at jeg er SÅ enig med dig.


Gæst

#36

2014-02-26 19:53

Håber at I må få et værested, hvor .i kan føler jer tryk.

Gæst

#37

2014-02-26 20:13

Lad dem få et nyt værksted hvor der er noget ro og tryghed

Gæst

#38

2014-02-26 20:51

Jeg håber snart at vore politikere vågner op inden det gik det kristne land Tyrkiet i oldtiden, at fordi de mente de var så kloge og ikke behøvede Gud, lod Gud muslimerne overtage deres land. TÆNK LIGE OVER DET

Gæst

#39

2014-02-26 21:50

Vil de ha en klub, så ka de bygge en i oprindelses landet !!
DF= Danmarks Fremtid !

Gæst

#40

2014-02-26 22:21

Et værested skal være et sted, hvor alle kan komme og få den ro og støtte der skal til for at et menneske kan føle sig tryg, derfor min underskrift.
Talsmand Henrik Skov for borgerne på værestedet Birkehuset

#41 Re:

2014-02-26 22:31

#40: -

Lige præcis, og det er der bestemt ikke i et ghettokvarter som Motalavejskvarteret, så tak for støtten. :D


Gæst

#42

2014-02-26 23:00

I har fortjent et godt sted , med mulighed for have og natur.
Men omstændighederne for lukningen er rystende. Man må håbe, at der tilgår værestedet nogle penge, så der ikke endnu engang bliver delt penge ud på integration. En integration der foreløbig er kørt gennem 4 generationer.

Gæst

#43

2014-02-27 01:23

Jeg skriver kun under, fordi jeg har erfaret, at stedet for mindst 8 år siden, er blevet flyttet derud imod brugernes ønsker, og at det ikke kun er pga. chikane fra indvandrere, at man ønsker en mere central beliggenhed.

Var det alene pga. chikane, mener jeg ikke indvandrerne skulle have held med at vinde denne konflikt.

Gæst

#44

2014-02-27 07:31

De muslimske bøller skal drives tilbage med samme midler, som de forsøger at erobre "vantro-frie" områder med.
NU er det NOK.

#45

2014-02-27 11:19

Jeg følger med i sagen og deler underskriftindsamling;-) I skal IKKE være gidsler i kommunens helhedsplan for det ghettokvarter. I må stå sammen med de danske beboere, som faktisk stiller spørgsmål om, hvor vidt det er rimeligt at de skal være flygtninge i deres egen land. De danske beboere bliver også ladt i stikken og deres mulighed er kun fraflytning og dermed er de flygtninge i deres eget land.!!

Gæst

#46

2014-05-30 22:59

Det er ikke fair at mennesker der i forvejen har det skidt og slet ikke får den hjælp de har ret og krav på. Sårbare og utrygge skal være et sted de er bange for. Stedet er for at give dem lidt indhold i hverdagen sammen med venner og personale de kender.
lotte

#47 Re:

2014-06-26 06:07

#19: -

Har selv boet der Tom og dengang blev det kaldt for Khomanistræde, men det var ikke så slemt som dengang jeg med familie boede der tilbage i 80érne , må da sige jeg er glad for jeg ikke lod min børn vokse op der, men jeg har stadig familie der og har sagt jeg kommer ikke så længe de bor der...desværre