Bevar Børnehaven Lindehuset

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Børnehaven Lindehuset.


Gæst

#1

2014-02-14 18:39

Vores Mathilde stor trives i byens bedste børnehave. Hun er glad hver eneste dag hun vågner og skal i børnehave. Der er stor omsorg til vores børn og et fantastisk sammenhold blandt de ansatte som vi tydeligt kan mærke smitte af på vores børn.
Bevar byens bedste børnehave: Lindehuset
Karina

#2

2014-02-14 19:52

Vi har haft fornøjelsen af børnehaven Lindehuset af 2 omgange. Fra 2006-2009 gik vores store datter i børnehaven og nu er vores mindste lige startet i november 2013. Det er fantastisk at komme tilbage til børnehaven, hvor 4 af de 6 faste medarbejdere også var der i 2006. I forstår at skabe nogle rigtig gode rammer for vores børn og holder troligt fast i alle jeres traditioner for børnene. Som personale fungerer I som et stort team og vores datter føler sig rigtig godt tilpas, når hun valfarter rundt på alle 3 stuer.
For os er det vigtigt, at der i Jyllinge også er små børnehaver, så der også er plads til de børn, som ikke lige passer ind i de store børnehuse. Til vores datter er dette vigtigt, og vi håber politikerne vil huske på det, når de skal træffe deres beslutning. Ligesom der er brug for dagplejen for de mindste børn, som ikke er rustet til vuggestuerne, så er der det samme behov for de små børnehaver - så bevar nu Lindehuset til gavn for alle os der ønsker en god og veldrevet børnehave som fokuserer al deres tid på børnene.

Gæst

#3

2014-02-15 16:05

Øv altså...det kan ikke være rigtig... Den ligger godt for alle i byen...hvor tårnhøj ligger langt væk for dem som bør i nordmarken og fx. Cykler om morgen... Der er nogle skønne pædagoger og nogle virkelig gode traditioner i lindehuset...har altid hørt godt om den og tårnhøj har altid været negativ omtale om...har også hørt tårnhøj er bygget om og meget åben Såå der er mega larm og svært for nogle børn med meget larm..hvor lindehuset er hyggelig med stuer...ja den er gammel i bebyggelsen men det er lige meget...hvis personalet er super...xxxx finger for at bevare lindehuset.

Gæst

#4

2014-02-17 11:09

bevar lindehuset solveig bekker
Jannie

#5 Bevar Lindehuset!!!

2014-02-18 19:50

Når nogen spørger vores datter hvilken børnehave hun går i så svarer hun, "jeg går i Lindehuset, verdens bedste børnehave". Og det er jo det den er sammen med verdens bedste pædagoger.
Vores store dreng, som nu går i skole, nåede at have et år i Lindehuset inden skolestart. Da det var vores datters tur var der ingen tvivl om hvilken børnehave der stod øverst på ønskelisten. LINDEHUSET!!!
MEN, der var ikke plads. Derfor havde hun sine første 3 måneder af sin børnehave tid i Tornhøj børnehave. Jeg skal ikke komme ind på detaljerne omkring Tornhøj børnehave, men kan kort fortælle at det bestemt ikke var noget for os eller vores datter. Hun er en pige med masser af energi og derfor mente de fleste at hun var en af dem som kunne takle Tornhøjs størrelse og organisation. Heldigvis åbnede der sig en mulighed for Lindehuset. Vores datter blomstrede op igen som den pige vi kendte fra tidl.
BEVAR LINDEHUSET!!!!!

Gæst

#6

2014-02-20 13:47

Dejlig børnehave, gode pædagoger

Gæst

#7 Dejlig børnehave, gode pædagoger

2014-02-20 13:48

Dejlig børnehave, gode pædagoger

Gæst

#8

2014-02-20 20:30

Lad nu være med at lukke, nedlægge og ødelægge Jyllinge!! Det er jo helt TYDELIGT af politikerne IKKE bor i vores dejlige lille by. for det er jo nemt at tage beslutninger de ikke ser konsekvenserne af!!!! SÅ LYT TIL OS
Vi har børn der kommer til at skulle leve med det her i mange år, og det er ikke i orden
Stine Lindblad mor i Hybenhuset

#9 Re: Bevar Lindehuset!!!

2014-02-20 20:33

#5: Jannie - Bevar Lindehuset!!!

Ja det er jo ikke første gang man hører kritik af tornhøj..... mærkeligt de så vil lukke Lindehustet??? der er mig en gåde

Stine Lindblad mor i Hybenhuset

#10

2014-02-20 20:36

Er Hybenhuset så den næste??

Gæst

#11

2014-02-21 13:42

Super børnehave, god personalegruppe, fed legeplads

Gæst

#12

2014-02-21 14:54

Jeg håber så meget, at politikkerne vil tage denne underskriftindsamling meget seriøst.

Gæst

#13

2014-02-22 19:52

Jyllinge's bedste børnehave.

Lokal borger

#14

2014-02-23 22:24

Ikke kun har Lindehuset det bedste ry i byen ... De lever bestemt også op til det, og levere hver eneste dag, takket det meget kompetente personale.

Gæst

#15

2014-02-25 09:38

Vores datter går i Lindehuset og hendes lillebror starter snart. Det er den dejligste børnehave med trygge rammer og et fantastisk altid nærværende personale. Vi støtter Lindehuset 100%.
Michael Thøgersen

#16

2014-02-25 10:31

Lindehuset har gang på gang bevist at selvom de er presset på ressourser så kan det godt lade sig gøre at tag på ture med børnene. Om det er teater, en tur på restaurant eller Gymnastik I hallen. Dette er I skarp modsætning til hvad man høre om de andre institutioner I Jyllinge.

Gæst

#17

2014-02-25 17:25

Bornehaven Lindehuset moet blijven >>>>
Christina

#18 Bevar lindehuset

2014-02-26 07:58

Som andre også har nævnt er Lindehuset en super børnehave, vi har begge vores drenge i Lindehuset. Hele børnehaven og al personalet er bare super, der er plads til alle typer af børn med forskellige behov. Der er tid til børnene og til den enkelte, der er tid til ture, mad dage, restaurant besøg og meget meget mere. Jeg oplever ingen steder hvor børn er i kommunale instutitioner, hvor der er det tid og de ressourcer til alt det som sker i Lindehuset. Måske man burde se på de selvejende instutioner, hvordan de klarer sig i mine øjne bedre end de kommunale.

Gæst

#19

2014-02-27 10:40

Tåbelig beslutning at lukke sådan en dejlig Børnehave.
Christian Høegh

#20 En rigtig god børnehave

2014-03-02 20:04

Lindehuset er Jyllinges absolut bedste børnehave når det gælder de punkter jeg og mine 2 piger vægter aller højest.
Lindehuset har en helt unik stor legeplads med alt hvad der til høre inkl. et lille skovområde hvor fri leg og fantasi kan dyrkes i timevis af glade børn.
Lindehuset har en enestående evne til at skabe utrolig mange oplevelser og arrangementer for børnene hele året rundt. Alt er godt planlagt og fordelt på hele året med mindst 2 til 3 ting hver måned. Fx tur på restaurant, teater, bedste dag, sommerfest, nytårstaffel-fest, tur i svømmehal og meget mere.
Når vi taler med vores venner om hvor meget Lindehuset laver med børnene er de alle målløse. Ingen andre børnehaver jeg har hørt om gør så mange spændende gode ting.
Lindehuset er super velfungerende og har et fantastisk godt ry.
Dem der overvejer at lukke Lindehuset kan umuligt vide hvad de taler om. De vælger i blinde og det synes vi ikke er rimeligt når det gælder vores børn.
Lindehuset har min største opbakning til deres daglige arbejde og videre eksistens.

Gæst

#21

2014-03-02 21:24

Jeg elsker min børnehave.
Det er den bedste legeplads med fugleredegynge, rutsjebane og en lille skov til at bygge huler i.
Jeg vil rigtig gerne tidligt afsted hver morgen, så jeg kan nå at spise morgenmad, drikke the og hygge med de voksne.
Jeg er også meget glad, for alle de dejlige ting børnehaven finder på.
Jeg kan bedst lide, når vi tager på restaurant til jul og kører med juletoget.
Victoria 6 år