Kontanthjælp, Dagpengeperiode og Gensidig forsørgelse - bør ændres
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Gensidig forsørgelse
haha som om det betyder en skid hvad I tabere sidder og skriver under på. Stop med at nasse på vores fælles penge, drop jeres taberafstemninger og brug istedet tiden på at finde et job!
En anden historie fra det virkelige liv :-(((
buhuhuhu jeg har siddet på min flade røv og suget penge ud af fællesskabet i 8 år og nu er festen slut fordi der - selvsagt -- ikke er en læge i verden der kan se at jeg skulle være syg. Eller "syg". Snøft, hvorfor er STATEN og KOMMUNEN dog så onde at de ikke bare kritikløst bliver ved at poste penge ned i mit driverliv. Nogen må da for helvede gøre noget :'-((
Re: En anden historie fra det virkelige liv :-(((
#132: taber snylter - En anden historie fra det virkelige liv :-(((
puha det lyder så uretfærdigt. det minder meget om min egen historie hvor jeg aldrig fik et arbejde fordi jeg var dove... fordi jeg havde "ondt i sjælen". Nu har jeg så fået 4 børn som jeg selvsagt ikke kan forsørge, og nu vil den onde stat have at min taberkæreste skal forsørge mig eller at jeg skal lette min fede røv :-(((. NOGEN MÅ GØRE NOGET!!!
Re:
Først syntes jeg du skulle give dig til kende, og så dem på kontanthjælp og dagpenge er kun en begrænset periode indtil de er i job igen, og de syge og handicappet skal ikke straffes fordi de er syge eller ødelagt grundet en evt arbejdsskade fordi der er syge arbejdsgiver der ikke har lyst til at overholde gældne regler.
Re:
Hvis det at hjælpe mange andre, virkeligt er noget der ligger een på sinde, så lader man selvfølgelig være med at skrive under på en underskriftsindsamling, hvis formål er at trække endnu flere midler ud af hele samfundets kasse, til en fuglerede fyldt med dovne ravne-unger.
PROTEST ACTION DENMARK
PROTEST ACTION DENMARK
vi kan jo ikke garantere at folk under 40 ikke blir invalide
stop vanviddet!
stop hetzen mod syge på kotanthjælp også, de bør være på deres egen ordning
kan ikke være rigitgt man hiver dem i arbejdsprøvning i 10år+
det er helt hul i hovedet... folk blir mere syge af det, de blir aldrig raske
hvis man vil have folk raske er man nødt til at hjælpe dem fremfor at modarbejde dem
kommunen har for meget magt, alt for meget magt
kommunen bør ikke kunne genvurdere syge i flere år... de bør kun kunne følge lægens anvisninger!
Kære medborger i Dansk fællesskab
http://www.skrivunder.net/bornefamiliens_rets_danmark
TAK FOR DENNE HER INDLAG,
KÆRE MEDBORGER I DET DANSKE FÆLLESSKAB;
VI HAR MISTET ALT!
VORES BØRN, VORES HJEM, VORES PERSONLIGE EJENDELE, IKKE PÅ GRUND AT DER ER NOGET GALT MED OS MEN FORDI DER ER NOGET GALT MED DETTE HER NUVÆRENDE SYSTEM !
VI HAR STADIGVÆK VORES LIV I BEHOLD MEN MANGE AF OS HAR BUKKET UNDER OG ER IKKE MERE IMELLEM OS!
JEG DERFOR BEDER JER ALLE OM HJÆLP TIL DEM SOM ER IKKE HØRT HVOR MEDIA STADIGVÆK NÆGTER INFORMERE DEN BREDE DANSKE BEFOLKNING OM DEN KATASTROFALE OG TRAGISKE TILSTAND DEN DANSKE RIGE BLEV OG UDVIKLE SIG TIL!
VI STÅR LIGE NU DER HVOR VI IKKE KAN MISTE MERE END VORES EGET LIV IDET VIL GØRE OS UTROLIGT STÆRKT OG FARLIGT!
JEG VILLE KOMME DENNE HER SITUATION TIL FORKØBET OG PÅ VEGNE AF MANGE ULYKKELIG BØRNEFAMILIER I DANMARK KALDER JEG TIL DEN
"ULTIMATIVE TEGN FOR MEDMENNESKELIG SOLIDARITET"
MED DEM SOM I MORGEN KUNNE VÆRE OGSÅ DIG!
DERFOR BEDER JEG DIG OM AT AFGIVE DIN STEMME OG DELLE DENNE HER FLYER SAMMEN MED DETTE NEDENSTÅENDE LINK
http://www.skrivunder.net/emb/95945
TAK TIL ALLE
JAN DZUIK ANDERSEN
...
Åhh endnu en ligegyldig irrelevant underskriftsindsamling som naive mennesker bilder sig ind gør en forskel...
Hvordan har I tænkt jer at finansiere blot et enkelt af de urealistiske foreslag? Vågn nu op fra jeres urealistiske vrangsforestillinger. Tag nu bare at komme op fra sofaen og få et job (dovenskab kommer man ikke langt med og vi andre skal da i hvert fald ikke finansiere det).
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |