Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten.


Gæst

#51

2013-12-20 22:49

Lad Rasmus være tæt på sin far

Gæst

#52

2013-12-20 22:49

Lad os vinde denne kamp mod systemet så Rasmus kan komme hjem og hvile i fred i nærheden af sin kærlige far og familie❤️❤️❤️

Gæst

#53

2013-12-20 22:56

Hvis man har dræbt sit eget barn, så skal man ikke have lov til at bestemme om faderen eller moderen må deltage. Beslutningen om hvor barnet skal begraves burde også gå til den person som ikke dræbte barnet! Hvis barnet skulle dø af naturlige årsager, så burde det være bopælsforælderen som bestemmer hvor det skal begraves, og så skal begge parter selvfølgelig have lov til at deltage alt det de kan. Alt andet er smagløst og respektløst!

Gæst

#54

2013-12-20 23:21

Carsten, jeg håber du får dit ønske opfyldt.

Gæst

#55

2013-12-20 23:28

Er i den grad MÅLLØS over at Rasmus mor overhovedet mener, at hun har ret til at kræve hvor han skal begraves.
Hun burde sidde i et hul og angre hendes handling og lade Rasmus rigtige familie, der elskede ham tage den sidste (rigtige) beslutning.
Tror aldrig jeg har haft kendkab til større egoist i denne verden.
Hvil i fred kære dreng, der hvor du hører hjemme og i din fars hjerte.

Gæst

#56 Gæst

2013-12-21 00:00

Han skal være der hvor der er masser af KÆRELIGEHEDER og det er hos hans Far Carsten !!!

Gæst

#57

2013-12-21 00:19

Hjælp så Carsten kan få lov til at begrave sin lille søn i Kbh.
kim

#58 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-21 01:31

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind? Så du synes det er helt fint, at barnets morder skal have lov at bestemme hvor hendes offer skal begraves?......

 


Gæst

#59

2013-12-21 03:54

der skal noget til før jeg sidder og tuder.men den her er simpelthen for ond....R.I.P LILLE RASMUS

Gæst

#60

2013-12-21 05:29

Hvorfor går det så vidt i civiliseret samfund?
Hvorfor skal 1 eller 2 mennesker ødelægge det for så mange omkring "problemet", hvornår tager vi et FÆLLES ansvar?
Rip Rasmus Rip Far Rip Familien omkring, der er mange døde i denne tragiske sag
Vi Centus/Vi Folket og vi kommer i 2014, så hold øje med opgaven mod et sygt system!
Et system uden følelser, et system der ikke løser ret meget for BØRN
Til Alle jer med trygheden, ikke alle har det godt, når det går galt
DEJLIG tryg JUL

Gæst

#61

2013-12-21 07:05

Hvor jeg håber at systemet en dag vil få øjnene op for de inkompetente mødre,
Der findes så mange af dem derude. Hvorfor skal de have lov til at beholde børnene på fuld tid når de omsorgssvigter dem.
Det kan godt være de ikke alle ender med at blive slået eller slået ihjel eller fysisk mishandlet på anden måde, men hvis de ikke varetager deres opgaver med at give barnet en ordentlig opvækst, masser af kærlighed, sørger for tøj, skole ting, mad, varmt tøj, ordentlig hygiejne, generelt en ordentlig opvækst med hvad det indebærer af lektiehjælpe, hygiejne, voksen tid,kærlighed kys og kram, så lad faren hvis han vil og kan gøre det bedre.

Gæst

#62

2013-12-21 07:43

Jeg er selv mor til tre. Det denne kvinde har gjort er SÅ utilgiveligt. At tage et andet menneskes liv. Og så sit eget barn. En lille dreng har mistet livet fordi moderen i besidder trang og had ikke ville dele ham med faderen. Lad ham dog så trods alt blive stedt til hvile der hvor HAN var glad og lykkelig. Og i øvrigt får moderen ikke mulighed for at passe hans grav de næste mange år. Hun har gjort det værste noget menneske kan gøre. Mine varmeste tanker til faderen og hans famile. Linda.

Gæst

#63

2013-12-21 07:51

Moren skal ingen ret have til at bestemme, hvor denne dreng skal begraves. Hun har gjort noget så utænkeligt at dræbe sit eget barn. Hvilken ret har hun
Hun skal fratages alt vedr. begravelse

Gæst

#64

2013-12-21 08:01

Man slår sit barn ihjel fordi far har fået tilkendt samkvem bla. Juleaften. IKKE ok at man samtidig skal bestemme hvor han skal begraves. Hvor er retfærdigheden i det??????????

Gæst

#65

2013-12-21 08:07

Der er to side af sagen. Har osse hørt at de nærmeste naboer i Aalborg, siger at han var den lille glade dreng og at han havde det godt hos mor.

Gæst

#66

2013-12-21 08:08

Rest in peace

Gæst

#67

2013-12-21 08:25

Lad Rasmus blive begravet på Frederiksberg hos hans far, det ville være mest fair.

Gæst

#68

2013-12-21 08:32

Hvis det ender med at Rasmus bliver begravet i Aalborg, så findes der ingen Gud eller næste kærlighed..
Mine tanker og dybest medfølelse går til faren ...

Gæst

#69

2013-12-21 08:51

RIP Rasmus ❤️❤️❤️

Gæst

#70

2013-12-21 08:54

Jeg synes det er en meget vigtig sag, hvis ikke den vigtigste længe. Selvfølgelig skal drengen begraves/bisættes hos sin far. Desuden giver det ikke nogen mening at han skal ligge i Ålborg, når moren alligevel skal sidde inde. Hvem skal passe hans grav? Nu stopper galskaben satme!

Gæst

#71

2013-12-21 09:20

Det mest fornuftige ville da være å, at lille Rasmus kom til Frederiksberg hvor faren kunne passe og komme til graven, jeg formoder da bestemt ikke at moderen som selv har kvalt ham kan få udgang til dette, hun bliver formentlig hvis der er retfærdighed dømt til sidde mange år i fængsel og direkte hjem efter.
Lasse Holm

#72 Hvil i fred i Kbh

2013-12-21 10:04

Der kan på ingen måde herskes tvivl om, at kære Rasmus skal ligges til hvile der hvor han kan sove trygt og fyldt med kærlighed omkring sig. Faren`s tab og sorg, er så stort, at han på ingen måder kan fortsætte et normalt liv, hvis lille Rasmus bliver begravet i Aalborg. Føler mig inderligt stødt over at denne problemstilling overhoved er til debat! Danmark TAG DIG SAMMEN! R.i.p Lille Rasmus

Gæst

#73

2013-12-21 10:06

håber de får fred.

Gæst

#74

2013-12-21 10:19

R.I.P lille Rasmus. Du er en smuk ★ på himlen nu!


Gæst

#75

2013-12-21 10:26

Jeg ønsker Naturligvis at *** Rasmus*** skal begraves i KBH....så faderen kan passe gravstedet R*I*P*