NEJ TIL DEN NYE KONTANTHJÆLP REFORM KOM NU DEL DEN

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TIL DEN NYE KONTANTHJÆLP REFORM KOM NU DEL DEN.


Gæst

#1

2013-12-02 23:16

Bekræft
Sanne

#2 Indsamling med mange underskrifter

2013-12-02 23:42


Gæst

#3

2013-12-03 09:37

Jeg siger NEJ til AKTIV DØDSHJÆLP pakket ind i lyserødt med den nye kontanthjælp´s reform! Alt for mange er i forvejen hårdt ramt, og den reform fører INTET progressivt med sig for borgerne overhovedet, tværtimod! NOK ER NOK!!!

Gæst

#4

2013-12-04 07:22

Hven kan leve for de basde øre nu skal de fattige igen betale vi har amrikaanske. Tilstande i danmark vi kan få lov til at ligge i randestene og dø så er de a med os. Kærw mette prøv din egen reform og lev under de samme regler så kommer du sku også på røven jeg syntes vi skal sige nok er nok

Gæst

#5 Re:

2013-12-04 07:24

#3: -

Er enig


Gæst

#6

2013-12-04 08:08

Fattigdomsreformen er simpelthen uhyrlig.

Gæst

#7

2013-12-04 09:53

Selv jeg bliver ramt af den da jeg bor til leje hos en der er syg og jeg er over 25år så skal jeg forsørge min udlejer da vi er under samme tag
smut

#8 Re: Det er da vanvittigt. De er jo binde gale.

2013-12-04 14:11


Gæst

#9

2013-12-05 14:30

Jeg vil sig reglerne gøre tingene værre folk vil lave røveri arbejde sort stjæle lave indbruder . Spørgsmålet er fordi det ikk får nok penge til at leve som alle Andrer mennesker .
Har i overhovedet tænkt jer over hvad der vil ske .
For lavt hjælp og ingen arbejde da staten mener der finans er i klar over det den forkerte retning reglerne bliver lavet det burde være omvendt i gøre Danmark til et grimt lugt når en stjæler så straffer i ham når en roller en på gaden så fængsler i ham har i virkelig tænkt over hvorfor det sker.
Nok fordi i ikk gir folk en chance til at fortælle jer jeres regler i dk er dets skyld .
I bruger penge på alt det lorte byggerier og skære penge af dem der virkelig har brug for mere hjælp der alt i dk stirre med priser og lave indtægt så skal i kraftedeme straffe jer selv , i gir det rige folk mere i penge og skære på dem der lever i en svær sitation har gjort en masse for dk men måske faldt i konkurs .
Min mening er det i laver er forkert og i vil forvente fler krimineltet og indbruder og røveri og alt det dårligt i ikk har regnet med i burde forhøje satsen afsted for at skære på den hver år . Skriver hvad jeg føler og mener for det danske samfunds skyld .
MIT SVAR NEJ TIl AT SKÆRE NED PÅ
KONTANT-HJÆLP "

Gæst

#10

2013-12-05 17:27

Er stor modstander af denne reform fordi den også slpitter velfungerende familier så de må skilles og gå fra hinanden oså at man ikke har mulighed for noget med den nye reform heller ikke søge arb. de behandler os som robotter

Gæst

#11

2013-12-07 10:24

NEJ TIL DEN NYE KONTANTHJÆLP REFORM KOM NU

Gæst

#12

2013-12-07 10:43

Jeg syntes det er skræmmende at familier i et velfærdssamfund er nødt til at forlade hinanden ellers kan de simpelthen ikke overleve og er nødt til at leve på fattigdomsgrænsen. Jeg forstår ikke hvordan det kan hjælpe folk i arbejde ved at straffe dem ved at splitte familier ad. MEN hvis nu politikerne delte lidt ud af deres høje løn, alle deres særlige priviligere og alt det ekstra deres børn modtager så kunne vi hjælpes med at løfte Danmarks økonomi i stedet for kun den almindelige skattebetalende borger......er det egentlig en demokratisk holdning???

Gæst

#13

2013-12-09 08:49

Der behøves vist ingen ord her :) ;) Åbenlyst tumpet...:/

Gæst

#14

2013-12-10 10:19

kan kun siger skriv under, så vi kan få det beder

Gæst

#15

2013-12-12 18:24

Håber bare bliver fjernet, familier kan blive sammen...

Gæst

#16 Stavekontrol???

2013-12-21 00:08

Jeg vil sige , start med at bruge en ordbog, det er godt nok ikke meget af den tekst som giver mening. Nu er det jo heldigvis gratis at komme igennem folkeskolen i Danmark, så lidt stavning må man da regne med personer i det her land kan.
AnsvarSøges

#17 Tag jer sammen

2013-12-22 17:35

Tag jer dog sammen!

Patetiske mennesker i er, få jer dog noget værdighed. Lad vær med at tud over at verdens højeste offentlige ydelser bliver sat lidt ned. Eller tud over at jeres kæreste nu skal forsørge jer, i stedet for at staten truer penge ud af naboen til samme formål.

Få jer dog lidt selvrespekt, og kanaliser noget af den her energi over i noget slevforsørgelse.

Gæst

#18

2013-12-22 22:47

Kom så folkens hjælpe til så vi kan give folket deres rat tilbage og vise at du går i mod den danske grundlov

Anonymous

#19

2014-02-02 11:59

enig,