NEJ TIL DEN NYE KONTANTHJÆLP REFORM KOM NU DEL DEN

JEG ER MÅSKE EN AF DE RAMTE KOMMUNE/ SAGSBEHANDLERNE MEN SAGSBEHANDLEREN VED DET IKKE TROS JEG HAR VÆRET SYG I MANGE ÅR MED men første i april 2011 finder de ud af hvad på pysisk afd jeg har :PTDS;Næsten alt indfor angst,personlighedsforstryrrelse og lidt ADHD også jeg har nogle fysisk kronisk sygdomme overi de pysisk kroniskesygdomme der kan ikke gøres mere skrive lægerne mit liv ville være piller 3 gange om dagen 16 stk ca 2300 kr om mdr over de 900 kr falder den.

Jeg er vokse op mange steder været i udd og udd som ssh og kursus indfor rengøringen og hygire.været i arbejde 2 steder og siden 1 okt 1997 været igennem kommunen på kh så 5 år på rev så kh igen været ude i dit og dat 49 steder ca ligså mange steder jeg ca har boede i mit liv på 37 år voske op med en mor der til tider dræk fik 4 søskene vi bliv delt jeg alene i plejefamilie de 2 ælste i en samme far har de og de 2 mindste i en 3 plejefamilie de har samme far. Jjeg en 3 far. Min far døde den 29 dec 2012 nået ikke af kende ham eller mine søskene og er føler mig som ene barn for de har vær en søster og samme far ind jeg :(. efter de 5 år i plejefamilie midbrugt slå osv i alle 5 år boede jeg 16 andre steder til min aldre af 37 nu har boede her i 2 år til jan og måske vi må flytte pga den nye reform og ja antalt af hjem kan i tænke jeg til fra en aldre af 9 år fra 16 hjem til 49 hjem.

Når men jeg gik ned igen pga min far døde sidste år jeg bliv pyha ikke indlagt for 12 gange men var indlagt 5-6 gange mellem okt 2006 og maj 2007 og igen 4-5 gange mellem marts 2010 og maj 2011. Jeg vi ud på fleks på 15 timer pt men jeg vil også lev og se mine børn vokse op som min mor ikke så os. kort historie om mit liv og pt har jeg det igen skidt pga hvad skal der ske med mig hvis jeg får afslag på af få fleks igennem 2 uge i jan 2014 midste jeg ½ ydelse og helt i 2015.

Jlidt om min arbejdes historie på de sidste 3 år til jan 2014.Jeg er udrede efter snart 3 års arbejdensprøveningen 4 steder + operere 2 gang så lidt sygmeld ind i mellem de 2 sidste steder er sket desværre jeg er sta til af kan klar 15 timer pr uge  her 13 jan i år.Jeg er igang med af skal til lægen endnu engang og have lavet en LÆ256 til kommunen så der endelig efter 16 år kan søges fleksjob hvis de siger nej så er ? så hvad skal der ske med mig og bliver jeg til jan ramt af den reform har 3 dejlig børn 1 bonus søn på 16 år.Hvis jeg bliver ramt så ja jeg ved ikke.jeg ved bare der er andre som mig der også lider af dit og dat og syntes ikke det kan være rigtigt det her vi lever i dk og forstå ikke de siger vi skal  spar laver reform og andre ting om men man kan godt hjælp andre land hvor er krisen så i dk forstå jeg slet slet ikke det her.+ hvad bliver det næste dem på pension skal ud og yde lidt for af få sin pension lægen koster penge syghuse osv godt helt ærlig.

Jeg håber i ville skiveunder på den skal trækkes tilbage den reform og troede ikke man kunne lave en grundlov om troede endlig det var uloveligt. nok bare mig...