Stop brud på børns rettigheder!

Stop brud på børns rettigheder! / Beskeder / Deling af budskab / Kommentarer


Gæst

#1

2013-11-24 15:57

Det ville måske hjælpe lidt hvis I skrev noget om, hvilken slags brud på børns rettigheder det drejer sig om.
Er det forældres overgreb, myndighedernes overgreb, eller pædagogerne på bosteder o.lgn. eller hvad?
Der findes mange typer på overgreb. Nogle er rigtige og nogle er forkerte.

Hvor kommer min mail adresse i øvrigt ind her?

Mvh Albert

Gæst

#2

2013-11-24 16:00

Delt

Gæst

#3

2013-11-24 16:36

de skal stoppes da de ikke tage Børnes tav børn må ikke snakker med vi voksner om deres problemer det vil komune ikke have og de skal stoppe med at fjerne børn hvis det ikke fejler noget


Gæst

#4

2013-11-24 18:24

den har været delt mange gange hver måned siden du sendte den første gang. og bliver ikke sendt mere herfra... hilsen Rikke

Gæst

#5

2013-11-26 18:36

Hermed underskrevet

Gæst

#6

2014-05-22 18:39

jeg får error besked når jeg prøver at skrive under (

Gæst

#7

2014-05-23 08:17

Hej Michael.

Er bange for, at du har helt ret, hvis man laver en kommentar i et åbent forum, er det som regel kommentaren.: Jamen de fjerner jo ikke bare et barn fordi, at de kan.. Hvortil at man jo kun kan svare, jo det gør de..

Folk skulle bare vide hvordan tingene er, både med ønskelisten, over hvilke børn der er mangel på. Jeg oplevede, at sagsbehandleren sad og kiggede sedlen igennem, jo der er en beskrivelse der godt kunne passe på det her barn, så han skal tvangsfjernes, da han passer på en efterspørgsel.. Den har jeg kendskab til, i mindst 3 kommuner.

Det kan også være lovovertrædelser i forbindelse med en forældreevneundersøgelse, hvor kommunen sender et brev ud til psykologen, med en beskrivelse af deres problemematikker, og hvad fx der skal stå, for at de bruge den bedst muligt.

Men det er ikke den verden, de fleste kender, så derfor er det surrealistisk for dem, de kan ikke forestille sig, i deres verden, at en kommune, kan finde på noget sådant. Desværre..
Men det kan de, og det gør de..

Skriv under, det kan ikke skade, at få anstændigheden tilbage..


Gæst

#8 hermed underskrevet.

2014-08-19 19:43

Hej Michael!

Tak fordi du kæmper for bringe lys over de faktiske forhold som reagere på området!


roadracer

#9 Re:

2014-08-19 19:53

#7: -  

 du rammer sømmet direkte på hovedet med dine kommentare!

Folk har ikke den ringeste ide om, hvad der sker i danmark på dettte område!

Michael Skeel Petersen

#10 Re:

2014-11-14 06:33

#1: -  Ingen overgreb eller brud på rettigheder er rigtige. Alle krænkelser af børns rettigheder er et problem uanset om de laves af stat, kommune, pædagoger, psykologer, forældre eller af lovgivningen.


Gæst

#11

2014-11-16 20:43

dejligt at der stadigvæk er folk som dig som gør noget,men vi er for mange grupper der gør næsten det samme og vi bruger vores energi forkert vi må samle os og arbejde sammen,jeg håber at jeg i nær fremtid har en god ide til mere samarbejde i de forskellige grupper,sammen er vi stærkere
hans

Gæst

#12

2016-11-24 16:41

Kære allesammen Jeg er en super far Daghold røv hårdt ramt Forvilde brud Og de har fjernet min barn Uden grundlag Det vejer Efter Der kom En Bundtrawl To Ham