Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!) / Beskeder / Støt op på Facebook / Kommentarer


Gæst

#151

2015-01-25 11:37

Det er bare for meget jeg mangler ord svinri sygt føj jeg græmmes.
Niklas123dk

#152 Re: Re:

2017-06-10 21:49

#150: - Re:  

 Dyresex er roden til alle seksuelle sygdomme.. det er billioner af farlige sygdomme der kan dræbe selve din gentisk arve-materiale.. det er også mishandling i det den ikke har andet valg.. og dyr har en parings-cyklus.. det er unaturligt.. og det med genetisk arve materiale ses tydeligt på muldyret.. den er steril.. og det endda næsten hel ens genetisk arve-materiale.. hvad ville der så ikke ske med barnet hvis mennesker kunne reproducere med et eller andet dyr.. vi dræber dem.. vi finder dem ikke i naturen.. det er unaturligt, pinligtt, patetisk og for svæklinge.. en hund ville kneppe en blender hvis du lad den.. jeg kunne blive ved.. præv at søg; "women dies from dog sperm allergics", "horse enclaw mr hand gone wrong", "animal rape victims - dogs", osv.. det kun EN time efter samlege med en fremmeds mands hund hun dør af sæd allergi.. det er også konstateret en psykisk lidelse.. det en ny praktisering (kun 10 til 30.000 tusinder år gammel) - megen til andre afvigelser.. og dyr plejer at avle pågrund af at forbedre gener ikke for følelsens skyld.. på hunde gør det faktisk ondt igennem hele samlegen.. ses også tydeligt med piven, hale imellem benene, triste øjne, sparke hånd/dig væk, eller hænger med hovedet når den hopper på en. det er absolut det værste at voldtage dyr!!! Og hvis jeg får fadt på de skiderikker ville jeg dræbe dem.. osv..

Niklas123dk

#153 Re:

2017-06-10 21:58

#25: -  

 Elsker at se så mange i det mindste råber op omkring det.. det et skridt fremad i Dansk samfind.. istedet for hele verdenen går bagud.. troede Danmark var fuldstændig dødsdømt også.. ud med det dyremishanlings-lort.. dødsstraf skal der dog til før de fatter noget ig vi dræber også hosten til alle de farlige sygdomme..