Nej til moske i Haderslev!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til moske i Haderslev!.


Gæst

#76 Re:

2013-10-21 12:18

#71: Olle Sveneriksson -

Vi er ikke racister. Vi er danskere og bærere af dansk kultur og vi vil også have lov til at være i vores eget land. Svenske tilstande det skal vi godt nok ikke have i Danmark. Ellers tak.


Gæst

#77

2013-10-21 13:35

Hvem mon har fået lavet de problemer jeg har på Face Book i dag, efter at jeg har ytret mig i denne debat? Jeg kan ikke debattere og kommentere mere, mens alle andre kan. Har vi nu selektivt demokrati. Stakkels vedkommende, når jeg finder ud af, hvem det er.

Gæst

#78

2013-10-21 14:13

Hvordan kan det være at jeg efter et nej til en Moské i Haderslev fik en e-mail, hvor jeg skulle bekræfte, at jeg havde sagt ja til en Moské????
Venlig hilsen
Marga Pedersen
ermap@mail.dk

Gæst

#79

2013-10-21 16:28

Er der virkelig ikke nogen af Jer, der er imod moskeer, der kan/vil fortælle hvad danske værdier er for Jer?

Og mener I virkelig at man, ved at bygge en moske, tager danske værdier fra Jer?
(Der er vel i bund og grund kun én, der kan fratage én ens værdier - nemlig én selv...)
Olle Sveneriksson

#80 Re:

2013-10-21 16:34

#28: -  

 Och kristendomen tolererar inga avvikare menar du? Det var inte det jag lärde mej som barn. Men kanske fick du bara läsa Gamla Testamentet. Då bör du konvertera till judendomen. Lycka till!

 

 


Gæst

#81 Re:

2013-10-21 16:39

#79: -

Danske værdier er fællesskab, demokrati, dialog, debat, lighed, gæstfrihed, jul, frikadeller med kartoffelsalat, flæskesteg, den danske sangskat, højskolerne, ærlige politikere der tænker på de socialt sårbare og meget mere.

En meget vigtig dansk kulturbærende værdi igennem de sidste 1000 år i Danmark er kristendommen. Når den bliver trængt op i en krog på grund af misforståët og overdrevet hensyn til alle andre end os selv, så er der noget galt. Vi må ikke en gang sige og skrive kristendom, så falder alle de kulturradikale, de homoseksuelle og alle mulige andre over os og nærmest slagter os.

En anden dansk værdi er også nænsom slagtning i modsætning til halalslagtning, som er det værste dyrplageri der findes.

Man kan sagtens blive ved, hvis man tænker sig om længe nok. En vigtig dansk værdi er retten til at sige og skrive at man er imod et byggeri af en stormoske. Det er en grundlovssikrtet ret, at man har ret til at ytre sig om den slags, også selv om den politisk korrekte offentlige mening ikke synes, at det passer ind i krammet.


Gæst

#82 Re: Re:

2013-10-21 17:02

#81: - Re:

Hvorfor pokker skal de homoseksuelle nu blandes ind i det her for?


Gæst

#83 Re: Re:

2013-10-21 17:16

#81: - Re:

Nå ja, for i DK behandler man generelt slagtedyr rigtig godt rundt på dyre-fabrikkerne...

Og den eneste, der kan tage din religion fra dig er da for pokker dig selv...

Og man har vel også lov at ytre sig hvis man er uenig med det du mener?


Gæst

#84 Re: Re:

2013-10-21 18:04

#81: - Re:

"så falder alle de kulturradikale, de homoseksuelle og alle mulige andre over os og nærmest slagter os."

Siger jo alt om din manglende tolerance og dit syn på dem, der ikke er som du.


Gæst

#85 Nejnejnejnej

2013-10-21 19:24

Stop med det der moske pis. det er jo unødvendig spild af plads og penge.
Og stop med at græde over i ikke har en kirke, jeg ville nu ikke dø uden.
Én ting til, tag lige et kig i "Ja tak til moske i Haderslev" afstemningen og se hvem der stemmer "ja",
der er jo ikke fem danskere der magter det her.

Gæst

#86 Re: Re: Re:

2013-10-21 20:09

#83: - Re: Re:

Ja det har man lov til, men jeg har ligeledes lov til at ytre mig, og jeg holder ikke op med det, bare fordi folk ikke kan lide mine holdninger og meninger. De har også en plads i den danske debat, og de bliver ved med at komme fra min side.


Gæst

#87 Re: Re: Re:

2013-10-21 20:11

#84: - Re: Re:

Hvorfor gør det det? Det er jo os, der bliver lagt for had, fordi vi har den mening, at vi ikke ønsker en stormoske i Haderslev. Det hele hænger sammen som ærtehalm, derfor min argumentation.


Gæst

#88 Re: Re: Re: Re:

2013-10-21 20:25

#87: - Re: Re: Re:

Hvad fanden har homoseksuelle med det at gøre?


Gæst

#89 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-10-21 21:09

#88: - Re: Re: Re: Re:

Jeg gider ikke at svare dig, hvis du har den salontone på. Bande og svovle det kan du gøre i mandeklubben, hvis du da er en mand. Det kan jo også være, du er en kvinde, og så kan du jo gør det et andet sted. Jeg svarer principielt ikke mennesker, der bruger den slags gloser i en offentlig debat.


Gæst

#90 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-10-21 21:10

#89: - Re: Re: Re: Re: Re:

Hvorfor pokker skal de homoseksuelle nu blandes ind i det her for?

Gæsten

#91

2013-10-21 21:19

Godt DF vinder næste valg :)

Gæst

#92 Re:

2013-10-22 06:50

#91: Gæsten -

Nu får DF ikke så mange stemmer at de kan danne regering alene - gudskelov!


Gæst

#93 Re: Re: uviddende klaphat

2013-10-22 14:59

Prædiker den danske folkekirke for undertrykkelse af kvinder, jøder, homoseksuelle eller for stening af utro kvinder osv. osv.?? som landet der betaler for den terror kaserne Kuwait, der netop har STENING af utro kvinder ?

Gæst

#94 Re:

2013-10-22 15:00

#7: -  

 

Prædiker den danske folkekirke for undertrykkelse af kvinder, jøder, homoseksuelle eller for stening af utro kvinder osv. osv.?? som landet der betaler for den terror kaserne Kuwait, der netop har STENING af utro kvinder ?

Gæst

#95 Re: Islam er en kult baseret på kvinde undertrykkelse , frygt og had

2013-10-22 15:01

#7: -  

 

Prædiker den danske folkekirke for undertrykkelse af kvinder, jøder, homoseksuelle eller for stening af utro kvinder osv. osv.?? som landet der betaler for den terror kaserne Kuwait, der netop har STENING af utro kvinder ?

Gæst

#96 Re:

2013-10-23 15:29

#7: -

For eksempel Jehovas vidners rigs sal! Frikirken og hvad ved jeg! luk det lort også! Mage til hjernevaskede mennesker skal man lede længe efter!


Gæst

#97

2013-10-23 16:11

Islam breder sig ud over det ganske Europa og byrådspolitikerne kan jo vente på at 20 muslimske bliver valgt ind i Haderslev byråd, så kan resten jo godt købe en sort SÆK til konen og deres døtre.
Velbekomme.

Gæst

#98 Re: Re:

2013-10-23 16:26

#96: - Re:

Nu kan man jo blot lukke døren hårdt i her, det går ikke med islam, såsnart de har flere knive eller patroner end dig, så vink din skaber farvel.


Gæst

#99

2013-10-23 16:36

jeg syntes snart at danskerne kommer i tredje rakke og diverse korekt tånkende styrer hvort land . isår de radikale

Gæst

#100 Re: Re:

2013-10-23 18:22

#96: - Re:

Du er selv intolerant med din kommentar, og det klæder ikke denne debat. Ligusterfascisme det kan du dyrke et andet sted. Vi har lov til at have vores holdninger, og vi har også lov til at ytre dem, ligesom du har lov til at skrive en masse verbalt affald, men der er nok ikke mange, der gider bruge tid på den slags.