Nej til moske i Haderslev!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?
Så det vi kan tage fra det, er at være kristen heller ikke er "dansk" længere. Måske skulle vi bare lade dem have deres moske, og dem som vil have deres kirker kan det osv. Det her er næsten lige så barnligt som "vi har røde trøjer, så vi vil kun lade andre folk med røde trøjer være her!" Kom nu, lidt mere voksen tak.
SPOOOODYYY
Re:
Det er så ironisk at du siger: "Jeg flytte jeg heller ikke ned til dem og forlanger at de bygger en kirke." når det lige præcis er hvad der har foregået de sidste 2000 år, men du har måske levet under en sten indtil nu?
Re: Re:
Ja der findes såkaldte moskeer i Haderslev ( Deres bederum ) hvad skal de med en Moske?, vi har ikke brug for at disse middelalder mennesker skal hævde sig yderligere ved at få lov til at bygge en stor Moske!
Alt andet er middelalderligt,modbydeligt og barbarisk. Siger Imamen det i mosken ?
Og er rysted over Borgmesterens syn på sagen. Ser han ikk hvad der sker rundt om i verden, og i DANMARK...
Re:
Borgmesteren er rød. Han fatter Hat af mug. Lad ham gøre sig til grin.
Er det fordi det ikke rækker længere end til flæskesteg og frikadeller?
Forbyd Islam i Danmark. www.Dnf.dk
Re:
Hvad er for dig danske værdier?
Og prøv nu at lade være at køre det over i alt det onde, du mener, alle muslimer gør - det er jo ikke det jeg spørger om...
Når der begynder at komme udmeldinger fra anden side som " fuck DF " og den slags, så står det danske mit hjerte nærmest. Jeg er ikke erklæret DF´er, men jeg er en stolt bærer af dansk kultur og kulturarv og jeg modsætter mig ethvert forsøg på at knægte den. Det er ikke i orden at komme til Danmark med den hensigt at bliver her, hvis man ikke med tiden vil lade sin kulturelle bagage vige for dansk kultur.
Stefan Bøgh
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
Re: Re: #33
#33: Gæsten - Re:
For alle muslimske lande er kvindeundertrykkende...
Sæt dig ind i det. På forhånd tak.
ej undskyld lol, det er bare fordi der en rig historie af stærke kvinder i mange muslimske lande, som har været generaler med mange stjerner, fjernet korruption, eller givet stemmeret (ihvertfald til lokal valg) til kvinder før Danmark.
Som halv indoneser, kan jeg se på min indonesiske familie (hvor størstedelen er muslimer) derovre. Og i min familie er det i hvertfald kvinderne der har det sidste ord. Den stærkeste figur i mit liv (etnicitet ligegyldig) var min bedstemor, som var i det indonesiske politi i 70'erne helt op til 90'erne, hvor hun brugte størstedelen af sin tid som general over narkotika-krigen, inden hun fik alzheimers.