Kattens værn pligten til poste hele danske befolking at de myrder


Anonymous

#1

2013-09-30 02:37

Its very unfair that som people do this just like that!! Murder a pet!! What the hell. Shame on you kattens værn

Gæst

#2

2013-09-30 14:13

Please sign up this petition. In Denmark this association is dedicated to kill cats found on the streets even they are healthy. / Por favor firmen esta petición. Esta es una asociación en Dinamarca dedicada a matar gatos encontrados en la calle incluso si están sanos.
Thanks ! / Gracias !

Gæst

#3

2013-09-30 23:10

SHAME ON YOU Kattens værn!!!!!!! What kind of People are you that KILL a CAT without give him the chance to continue living? Do you think you are Godess??? How could you Have the cold blood to do that? You must do your Job, that is keep save the Cats until the owner appears and if they don't Have a owner you must wait for an adoptant, that is your Job!!! Is not to KILL Cats!!!! Shame on you! :/
Mamá

#4 Re:

2013-10-01 15:00

#3: -

The answer for an arrogant secretary in a rude way, that actually speaks spanish was: "We can not save alll, the cats in denamrk". NO,OF COURSE NOT, YOUR WOMAN,  NOBOY HAS ASKED  YOU TO DO THAT, YOUR USELLES ASOCIATION !! JUST MOVE OUT OF THE BUSINESS..!


Gæst

#5 This whole thing is stupid

2013-10-01 17:16

Maybe if this family had kept their cat on their own property AS THEY ARE REQUIRED TO DO BY LAW, their pet had still been alive... <3 Kattens Værn, they do a terrific job!
Kamea Oliva.

#6 To answer the silly comment from "#5"

2013-10-01 20:11

The cat was lost. period. which was the reasons why the cat was lost is not the point. Cats are charming animals that are free and independent by nature. The job of Kattens Værn is to wait from the owner of a lost cats appears and if he doesn't appears they must put the cat in adoption. Kill a cat the same day he was found -a healthy cat- is a murder isn't a job. GET IT???? Shame on Kattens Værn, they do a unethical job! ! ! ! ! ! !

Gæst

#7 Kamea

2013-10-02 06:57

Apparently, you have no idea the amount of cats brought in every day at Danish shelters. They are not a no-kill shelter and they do not have room for all of them.

And yes, the 'why' is very much a factor. I have two cats and they are not allowed off my property, because such is the law... besides... 'GET IT????'... so mature...
Katteejeren

#8 ?

2013-10-03 11:45

Hvad er det helt præsis du vil opnå?

Kattens Værn har aldrig skrevet de ikke afliver.. Hvorfor skal vi alle have reklamer for det?

nej tak
mamá

#9 Re: This whole thing is stupid

2013-10-04 00:01

#5: - This whole thing is stupid

Non it was not the case. Sorry but good for your mental health that you tried?

 


Gæst

#10 Re: ?

2013-10-04 00:06

#8: Katteejeren - ?

Jeg kendte ikke disse mennesker , overhovedet, hvis du læser igen,  det vil opnås at disse murdere som du forsvarer ( behold din sindsundhed, og føl dig "dansker") informerer hver eneste folk i Denmark at de går rundt . De er ikke redere der er bare nogle arbejdsløse idioter der lever som snylter af andres penge..Og det skulle have og bevise at de har noget form for autoritet, og informere hver eneste kattejer om det.

Marianne H

#11

2013-10-07 09:15

Hvis man er SÅ uansvarlig at lade en fertil umærket kat rende frit, så bør man efter min overbevisning slet ikke have kat, men det er selvfølgelig nemmere at give andre skylden for sin uansvarlighed. FØJ
MeaCulpa

#12 Fjollete!

2013-10-07 09:18

For en 100% fjollete underskiftskampanje. Det e ringen tvil overhodet om at denne katten var syk og at det ikke fantes eier tilgjengelig. At Kattens Værn gjør deres beste i enhver situasjon er jeg overbevist om.

Det at dere npå skal dyre direktøren og sende brev til alle postkasser i Danmark er så fjollete at jeg har nesten ikke ord!

Aksepter sakens utgang og kom dere videre!

Gæst

#13

2013-10-07 09:23

Hvis din kat ikke havde haft en skade på benet, havde du alligevel ikke fået den tilbage, så var den kommet til et nyt hjem i stedet for. Hvorfor. ? Fordi, hvis man er en ansvarlig katteejer, sørger man for at øremærke eller chippe sin kat, ellers ville enhver organisation jo tro at den er hjemløs, om det er Dyrenes beskyttelse, Kattens værn, Inges kattehjem, hvordan skal de vide at den har et hjem. ?? Så tag ansvar i stedet for at anklage andre.
KVS

#14 Nu må det stoppe...

2013-10-07 09:40

Hvis man som katte ejer ikke har sørget for øremærkning eller chip mærkning så er der ingen, som har en jordisk chance for at finde frem til ejeren.

SÅ hvis du ikke har sørget for dette så er det din egen skyld. Man kan ikke forlange at kattens værn skal sende et brev til alle hustande. Prøv at lave en beregning på hvad det koster. Så grip til lommen og sørg for at andre kan finde ud af hvor din kat hører til - så var det aldrig sket.

Er selv katte ejer og har været det i mange år. Jeg tror desværre din sorg overskygger din fornuft.


Gæst

#15

2013-10-07 09:49

Hvordan forventer du at Kattens Værn skal kunne finde til ejeren af en mishandlet kat, der render rundt uden halsbånd, chip eller øremærkning?
Birgitte

#16

2013-10-07 09:59

At have en kat, der ikke er mærket, ikke neutraliseret og ydermere halter uden straks at blive taget til dyrelæge, er direkte uansvarligt.
J

#17

2013-10-07 11:07

You should be ashamed of yourself Sofia.
Take care of your pets and get them registered. The cat had been seen around other people properties for weeks wih an injury.

I wish you had some id on the cat, so that Kattens Værn could prosecute you for animal abuse.
Juulemandens datter

#18 Tag selv ansvar

2013-10-07 13:07

Hvis man som katte ejer som du IKKE har sørget for øremærkning eller chip mærkning så er der ingen, som har en jordisk chance for at finde frem til ejeren. Ergo er det din egen skyld – og dine videre krav og forlangende er vist kun et udtryk for at du fralægger dig ansvar.

Hvis din kat ikke havde haft en skade på benet, havde du alligevel ikke fået den tilbage, så var den kommet til et nyt hjem i stedet for. Begrundelse; Fordi man som ansvarlig katteejer sørger for at øremærke eller chippe sin kat, ellers ville enhver organisation og myndighed jo tro at den er hjemløs!

Så tag ansvar i stedet for at anklage andre!
Hanne Engermann

#19 DU skulle skamme dig!

2013-10-07 14:56

Det er mennesker som dig, der er årsag til, at Kattens Værn har travlt, og at internaterne er overfyldte med uønskede killinger og katte.
DU lader en ukastreret og ikke-mærket hankat rende rundt ude, og når den tilmed bliver skadet, vil du lade gå en uge, før den kan komme til dyrlæge, hvilket faktisk er en overtrædelse af dyreværnsloven.
Det er også katteejere som dig, der er medvirkende til, at katte bliver lagt for had og ikke har højere status, end tilfældet er.

Jeg har fulgt Kattens Værns utrættelige indsats gennem mange år og er dem dybt taknemmelige for den hjælp, de har ydet,  mange gange i sne og frost og uden for arbejdstid, for at hjælpe en forhutlet kat.
At hjælpen nogle gange må være en barmhjertig død, er bagsiden af medaljen, men en nødvendighed, der hører med til deres arbejde, og tro mig, det er ikke altid rart for dem, for fundamentet til deres arbejde er kærlighed og omsorg for kattene. Det er just ikke et arbejde, de spinder guld på.


Så FØJ for din opfordring, siger jeg bare!

CHIQUIPILLIS SPIRIT

#20 Re: værdiløs drankere. Shame on you

2013-10-10 00:46

#11: Marianne H -


Hvorfor
kastrerer du dig ikke? og hvorfor ALLE katte skal være kastreret som din far
var??? HVORFOR ? Andre som katteværn har ikke RET ELLER ER MYNDIG ELLER ER
LOVGIVET for at dræbe andres væsner? Oh Gud, jeg glemte jeres
ynkelige konfirmationer hvor i samler penge  til  en flok af
ludere og drankere der fester i Guds navn..Og jeres julefrokoster, fyld med prostituerede
medarbejdere der boller løs giftemænd I Jesus Christus æren?? Og jeg
vil ikke nævne nu jeres påskefrokost-ædelse I fulde mennesker  ædelse..hvor I kannibaler æder et helt svin. Sikke
værdier du prøver at lære mig kvinde.  Kom med noget fornuftig du!

OH
DENMARK, DET LAND MED "DET LYKKELIGSTE FOLK"..Ja, defor begår en stor
del af jer (tabere) selvmord, hvor alle jer er BLOT en flok af egoistiske drankere
der tror der er magtfulde.. Hvis at være ”drunk” og føle sig Gud er at være ansvarlig,
lad mig være i min etik, som drejer sig ikke at ødelægge en familie ved at myrde
deres kat!!!


hahaha
I er rent til grin. Ynkeligt småt lille pinligt folk. Shame on  you!

chiquipillis spirit

#21 kRAFTIG SINKE!!

2013-10-10 00:47

#12: MeaCulpa - Fjollete!



Hvorfor
kastrerer du dig ikke? og hvorfor ALLE katte skal være kastreret som din far
var??? HVORFOR ? Andre som katteværn har ikke RET ELLER ER MYNDIG ELLER ER
LOVGIVET for at dræbe andres væsner? Oh Gud, jeg glemte jeres
ynkelige konfirmationer hvor i samler penge  til  en flok af
ludere og drankere der fester i Guds navn..Og jeres julefrokoster, fyld med prostituerede
medarbejdere der boller løs giftemænd I Jesus Christus æren?? Og jeg
vil ikke nævne nu jeres påskefrokost-ædelse I fulde mennesker  ædelse..hvor I kannibaler æder et helt svin. Sikke
værdier du prøver at lære mig kvinde.  Kom med noget fornuftig du!



OH
DENMARK, DET LAND MED "DET LYKKELIGSTE FOLK"..Ja, defor begår en stor
del af jer (tabere) selvmord, hvor alle jer er BLOT en flok af egoistiske drankere
der tror der er magtfulde.. Hvis at være ”drunk” og føle sig Gud er at være ansvarlig,
lad mig være i min etik, som drejer sig ikke at ødelægge en familie ved at myrde
deres kat!!!



hahaha
I er rent til grin. Ynkeligt småt lille pinligt folk. Shame on  you!

chiquipillis spirit

#22 ANUS marker dig og din mund

2013-10-10 00:48

#14: KVS - Nu må det stoppe...



Hvorfor
kastrerer du dig ikke? og hvorfor ALLE katte skal være kastreret som din far
var??? HVORFOR ? Andre som katteværn har ikke RET ELLER ER MYNDIG ELLER ER
LOVGIVET for at dræbe andres væsner? Oh Gud, jeg glemte jeres
ynkelige konfirmationer hvor i samler penge  til  en flok af
ludere og drankere der fester i Guds navn..Og jeres julefrokoster, fyld med prostituerede
medarbejdere der boller løs giftemænd I Jesus Christus æren?? Og jeg
vil ikke nævne nu jeres påskefrokost-ædelse I fulde mennesker  ædelse..hvor I kannibaler æder et helt svin. Sikke
værdier du prøver at lære mig kvinde.  Kom med noget fornuftig du!



OH
DENMARK, DET LAND MED "DET LYKKELIGSTE FOLK"..Ja, defor begår en stor
del af jer (tabere) selvmord, hvor alle jer er BLOT en flok af egoistiske drankere
der tror der er magtfulde.. Hvis at være ”drunk” og føle sig Gud er at være ansvarlig,
lad mig være i min etik, som drejer sig ikke at ødelægge en familie ved at myrde
deres kat!!!



hahaha
I er rent til grin. Ynkeligt småt lille pinligt folk. Shame on  you!

Martin

#23

2013-10-11 12:09

At bruge papir på at i har opført jer uansvarligt og ladet en ukastreret kat løbe rundt og gøre vilde katte drægtige, hvert år må tusinder af katte aflives på den bekostning, at i så tilmed ikke har fået den lovpligtige chipning er jo direkte fjollet, er i ikke klar over hvilket omfang af katte der bor her i landet?
Må kondolere med hensyn til din far og lille kat.
Men må afslutte med at sige at bruge en masse papir og give dyrene i naturen dårligere levevilkår ved at fælde træer, er årets dårligste ide.
Maria
Gæst

#24 Re: Not the Real story

2013-10-11 19:20

#1: -  

 The cat was acting wild, was sick with its leg - as the owner admitted later. If she has put a collar on with telephonenumber or had the cat tattooed og chipped, they would have known it had an owner. She let the cat run around with a bad leg while she was out of the country, she also admitted she wanted to go to the vet with the cat but had no money. It is one of those situations where the owner of an animal has a very different way of taking care of it. To bad for the cat, but its the owners fault. Sad case.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-10-11 19:31