ingentrafikpåperimetervej

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen ingentrafikpåperimetervej.

Hes@furesoe.dk

#26 Svar til JD

2013-09-07 22:03

Der er ikke så meget at forklare. Underskrifterne flugter fint Planudvalgets beslutning fra 14. Maj 2013, hvor det blandt andet lyder
:" Rammedel kap. 16 Flyvestationen: overensstemmelse mellem lokalplanrammer vedrørende vejbetjening og landsplandirektivet sikres."

Og tak for interessen i, hvordan jeg kunne forestille mig, at få problemrne løst. Det vil jeg gerne drøfte, blot ikke i denne kontekst - og på denne side af høringsfristens udløb.
Jens Dyregaard

#27 Re: Svar til JD

2013-09-09 09:11

#26: Hes@furesoe.dk - Svar til JD

Men er det efter kommunalvalget, at vi kan glæde os til at få et svar? Man kan ikke lave en underskriftsindsamling, uden at man har overvejet hvilke alternativer der måtte/kunne være. Hvis man forestiller sig at alternativet, kunne være trafikken ad Bringevej, er dette ikke nogen god løsning, og så tror jeg underskrifterne er ganske få.

I øvrigt mener jeg at Ny Bringe Grundejerforening skylder deres medlemmer en forklaring på, hvor man starter en underskriftsindsamling, på foreningens vegne, UDEN at det har været drøftet med medlemmerne.