NEJ TAK til HPV-vacciner!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK til HPV-vacciner!!!.


Gæst

#26

2013-08-26 09:45


Gitte Forsberg Bøjsen Her er lige en kvik udregning fra en kvik fyr udi matematik.
Christian Larsen: Det er 0.01325% der bliver syge af vaccinen udfra det der vides indtil nu, Det er ca lige så mange som skønnes at rammes af livmoderhalskræft. (0,014%). Og eftersom omkring 3 ud af 4, der rammes af sygdommen, overlever den, synes jeg, det er en relativt høj procent!

Gæst

#27

2013-08-31 19:16

Nej tak, blev der sagt!! Forfærdeligt trist der findes skadelige ting i vores verden.
Monika Fjeldmark Hansen
Underskriftindsamleren

#28 Spred ordet!

2013-09-18 21:27

Hej, Monika her......

Denne underskriftindsamling har nu kørt i et pænt stykke tid, og vi har opnået i alt 273 underskrifter. Fint, men langt fra nok....og langt fra vores beskedne mål på 1000.

Derfor vil jeg opfordre jer der allerede HAR skrevet under til at sprede ordet så godt I kan. :)
Jeg giver indsamlingen et par uger til....., og hvis vi stadig ikke er kommet op i en mængde underskrifter der rykker ved noget, vil jeg se mig nødsaget til at lukke underskriftindsamlingen...... Ærgerligt. Men der er ingen grund til at blive ved, hvis det er udsigtsløst... :-/

Intet er jo spildt..... Vi har, om ikke andet, fået luft for vores frustrationer og fået meldt klart ud om vores holdning til HPV-vacciner.

Og så tak til jer der har deltaget. I er seje! :-)

.....Og lad os så give den en skalle her på falderebet!! Hep hep!! :)

Mvh Monika. ***




jajafamme

#29 Re: Spred ordet!

2013-10-07 13:05