Ny Borrelia test kræves nu

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ny Borrelia test kræves nu.


Gæst

#76

2016-03-27 06:41

Vi har på nært hold oplevet hvordan et ungt menneske svigtes groft,af et forældet, forfejlet og korrupt sundhedsvæsen! Det er efterhånden almen viden blandt borgerne, at denne test ikke er tilstrækkelig, og man kan jo desværre blot gisne om, hvorfor den er sparet væk. Det er politikernes pligt og ansvar omgående at få denne test taget i brug i sundhedsvæsenet, og den forældede test skal skrottes.

Gæst

#77

2016-03-27 14:42

Jeg har skrevet under da vi har oplevet borelia i familien. Vores datter på ca. 9 fik ansigtslammelser og vores egen læge sendte os akut på sygehuset, hvor hun fik god behandling. Heldigvis slap hun uden m'n.
Lars Dyrner

#78 Artikel fra 2010 om den mangelfulde ELISA test

2016-04-01 15:06


Gæst

#79

2016-06-07 21:59

Borrelia test, der virker, burde være en selvfølge

Gæst

#80

2016-06-07 22:15

Fordi jeg er i den situation, at være kronisk syg med træthed, hovedpine m.v. i årevis, som lægerne åbenbart ikke kan? finde årsag til.
Jeg ved, jeg er blevet bidt af flåter adskillige gange, men får den besked, at jeg er testet negativ---( ELISA test ?)

Gæst

#81

2016-06-08 20:22

Fordi jeg er ved at gå i panik over hvor tilbagestående vores sundheds system er. Fordi vores læger ikke er ordenlig udd. Der spares på sundheds væsner.

Jeg har overhovedet ingen tillid til danske læger og til vores elendige underudviklede undhedssystem.

Gæst

#82

2016-09-09 15:43

Er ikke i tvivl om at borrelia er skyld i megen sygdom, ulykke og pine. Det er foragteligt at man i dk ikke har adgang til de samme tests osv som i Tyskland, når de er meget bedre. At nogens pengeinteresser bliver sat over at nogen så kommer til at leve deres liv i pine....har slet ikke ord for det.... Samtidig betaler vi også som samfund selvsagt, når nogle bliver invalideret af denne forfærdelige bakterie. At sætte alt ind på at folk ikke bliver syge af bakterien, burde være en selvfølge....

Gæst

#83 TV2 program

2016-09-30 08:22

Var der tilfældigvis nogen der så TV2 i går?....den beskrev jo meget godt hvorfor DK ikke "bare" accepterer positive prøvesvar fra Tyskland.

Det var vist klart for enhver at de tyske klinikker (de samme 2 klinikker der bliver nævnt hver gang man læser om de gode resultater fra tyskland) udnytter syge mennesker økonomisk!


Gæst

#84

2016-10-01 06:09

Jeg kommer meget i naturen som jæger. har ved flere lejligheder fået antibiotika for udslag fra skovflåter. Lægerne tager det ikke alvorligt nok når man påpeger at årsagen til en diagnose, kan have noget at gøre med historikken omkring skovflåter og de synlige symptomer som har været der ved flere lejligheder. For mit vedkommende en misfarvning af knoglemarv i ryggen!