Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).


Gæst

#351 Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2013-04-18 20:19

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

Grundlag kan du da så få her af en helt anden. 1) det er at mennesker som DU som ber om grundlag for noget, som er så grundlæggende forkert og ikke kan se rigtigheden i hvad som er rigtigt og forkert, har en brist.Detkstem vis lige så vel som man os vil gi den  meget enkelt! 2) Et dyr er ikke i stand til at fortælle hvad det kan lide og ikke kan- eller bilder du dig os ind at du taler med dem? 3) sex med dyr, svarer til at misbruge sit barn, for hvis det er dit kæledyr, bliver det formet af dig der burde være den sunde voksne og ikke et sygt menneske, som udnytter et uskyldigt levende væsen som ikke aner hvad rigtigt og forkert er? - hvis dit barn af en alder af 6 til 7 år som mange har ville du så os kneppe dit barn i røven ? - fordi det selv udviste lyster? børn og dyr kender ikke forskel på rigtigt og forkert men bliver opdraget af deres forældre og ejere til det de bliver .- Når man er pervers som Sodomister og kan lide oral sex og anal sex og samleje med dyr kan man lide at få den i røven på ekstrem vis og perverse mennesker kan lide at udforske grænser og gør det konstant. Derfor høre man ofte 911 historier om jer der proppper alt lige fra mobil tlf og genstande af en hver art som på pinligste vis skal hjælpes ud igen. Mange dyr verden over er blevet fundet med genstande op i sig som er stukket ud igennem maven osv historier om dyr som er flækkede pga misbrug. Men jeg gider ikke spilde min tid på et røvhul som dig. For det er mest hvad i sodomister har i tankerne og med din sørgelige tankemåde er det tydeligt hvad du er! Find dig et ligestillet menneske ell det kan du måske ikke tænde på?- netop alt hvad du siger viser at du slet ikke aner hvad voksen er for ell ku du se det er sygt og forstod at tage ansvar for andre end din sygelig perverse trang!

 


Gæst

#352 Re: Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

2013-04-18 20:23

#28: That guy that defends people though he doesn't have to. - Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

You are totally fucked up! dont you have oppinion of your own? Du er simpelhent ikke værd at svare. Bræk og bla bla bla

Devils Advocate

#353 Tsk tsk

2013-05-19 18:45

Uanset om det bliver gjort ulovligt eller ej så vil folk jo blive ved med det og at sige at ALLE dyr ikke gør det er lyst etc er da en sandhed med modifikationer. Heste etc ville jo sandsynligvis sparke ud etc hvis at de ikke ville have det etc.

Og visse dyr har faktisk ikke noget imod den kontakt. Tvivler på at en hunhund direkte afskyer at blive taget af en mand, da vi anatomisk set jo ikke er større end en hund hvis at man tænker på tykkelsen af knuden etc. Desuden ville et menneske nok tænke på hundens nydelse hvor at en handhund bare tænker på at skyde kanonen af og så komme videre ;)

Og så glemmer i hele argumentet for forskellen mellem Zoophilia og så beastality. Den ene er at man går ind i det med følelser for dyret, ergo man holder af dyret og elsker det og faktisk vil det ikke noget ondt og måske faktisk er en bedre ejer end så mange andre der har dyr ;).

Den anden er så bare at have sex med dyret for sexens skyld, men hvor mange folk knalder ikke bare kun med hinanden for sexens skyld?.

DYRET HAR ALTID DET VALG AT DET KAN GÅ SIN VEJ HVIS DET IKKE HAR LYST......

Gæst

#354

2013-05-22 21:29

Ta en spiller og lad vores dyr være i fred - de vælger ikke selv!!
Devils Advocate

#355 Re:

2013-05-23 10:48

#354: -

Det gør de da ;). De kan vælge at bide/sparke eller bare gå deres vej :P


Gæst

#356

2013-05-23 18:20

Det burde havde været ulovligt gjort for mange år siden. Siger bare fy for pokker Danmark! Føj..

Gæst

#357 Re: Re:

2013-05-23 19:15

#355: Devils Advocate - Re:

eller få mundkurv på og blive bundet!! fy for satan!!


Gæst

#358

2013-05-24 07:01

selvfølgelig skal det forbydes , er ligeså grimt som pædofili ...
sukjhe

#359 Re: Tsk tsk

2013-05-24 07:04

#353: Devils Advocate - Tsk tsk

FØJ for en udtalelse ... det skal forbydes færdig bum....


Gæst

#360

2013-05-24 10:13

jeg kan snart ikke bære mere , der er ikke andet i danmark en dyrmishandlere og hunde mordere , dyr der bliver bortført også videre også videre . Mennesker få jer dog et liv
Devils Advocate

#361 Re:

2013-05-24 12:15

#360: -

Kan du ikke lide lugten i bageriet jamen så smut ;). Er sikker på at Sverige, Norge, Tyskland, England etc da gerne ville modtage dig med åbne arme ;)


Gæst

#362

2013-05-24 12:34

Forbyd det forbandet svinderi, det er dyrplageri og skal straffes...
Straffen skulle være tortur af væreste skuffe... Sådan noget svinderi!!!
Fummepigen

#363 Tsk tsk

2013-05-24 12:42

Tsk tsk...
Du skulle da have tæsk med et jernrør, bagbindes og kneppes af en flok neger mænd, så dit røvhul flækker og du dør en smertefuld dø.
Jeg vil endda personligt gerne torturere dig, dit klamme uvidende møgsvin, fy for satan hvor skulle du skamme dig og fluks sendes ud af landet.
DYR er 100% i vores vold, deres skæbne er lagt i menneskers hænder, så de kan kraftstejme ikke bare gå deres vej, hjernedøde idiot.
Devils Advocate

#364 Re: Tsk tsk

2013-05-24 23:03

#363: Fummepigen - Tsk tsk

Trusler om vold og skade?. Sikke da et spændende land man bor i hvor at man ikke kan ytrer sig frit ;).

Og tvivler på at du er en tøs med det sprog og JOH de kan netop gå deres vej. Hvis fx en hest ikke kan lide det du gør så sparker den da dig eller går væk og så ryger du kraftedeme med om du vil eller ej ;). Så enten så slipper du og lader den gå eller også så bliver du trukket med. Og hvordan kan jeg være uvidende når at det nu er dig der trækker laveste fællesnævner og snakker om tortur og legemedsbeskadigelse?.

Sidst jeg kiggede efter er danmark et frit land og jeg har lov til at have min egen mening uden at skal være et dumt flokdyr der bare følger alle andre fordi at det er smart og fordi at man er bange for at stå udenfor ;)


Gæst

#365

2013-05-27 22:06

Danmark er bare så meget bagud med mange ting og da ikke mindst med denne her - det er da sygt

Gæst

#366

2013-06-13 08:20

Kom nu med ind i kampen Danmark og følg i svenskernes fodspor. De er heldigvis ved at have fattet hvad det handler om: at beskytte dyret og ikke mennesket bag sexkrænkelserne. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-69401406:svenskerne-vil-straffe-dyresex-med-to-%C3%A5rs-f%C3%A6ngsel.html Jeg håber loven træder i kraft.

Gæst

#367

2013-06-15 19:00

Hvad er det for noget svineri,dyrene kan jo ikke gøre modstand,

Gæst

#368

2013-06-15 19:05

Kun SindSyge Mennesker Som Har Sex Med Dyr !!
Q

#369

2013-06-15 19:12

Og en herinde i dette forum , har vist en BRIST i sin lille Fucking hjerne - komtil mig lille Pus , så skal jeg ordne din lille klamme spillemand en gang for alle .

Gæst

#370

2013-06-15 21:25

Håber det bliver forbudt....

Gæst

#371

2013-06-15 22:32

Mænd der har sex med dyre skulle fængsels for livstid. De er syge i hovedet

Gæst

#372 Re: ok?

2013-06-15 22:59

#6: Boing - ok? 

 

Helt ærligt Boing er du helt ok i hovedet? En hund for eksempel er sku ikke bygget til at have sex med en mand. Du vil rive den stakkels hund i stykker hvis du har sex med den, og det syntes du er i orden? Helt ærligt der ikke nogle normale mennesker der skal syntes om det. Og hvis du er så desperat tag et kold brusebad og lad dyrene i fred

Gæst

#373

2013-06-15 23:01

Jeg går ind for den personlige frihed, men det her er simpelthen for langt ude !
Anderledes kan jeg med min overbevisning i behold ikke sige !

Gæst

#374

2013-06-16 05:25

hvor herre bevares nej nej nej og atter nej

Gæst

#375

2013-06-16 06:37

Det skal forbydes NU, det er rendyrket Dyremishandling.